modesty skriver:
Hvorfor lægger han ikke træning efter babys sengetid i fri-ugerne (og i arbejds- og institutionstid når din barsel er færdig)? Og det med den træningsmakker må han altså kunne bøje af på engang imellem. Han kan jo tage derned en time før og så kan de stadigvæk nå at have en times træning sammen.
Jeg synes også at I skal tænke på at al den træning er tid der går fra jeres barn. Hvis I begge skal være så meget væk til træning, så er det godt nok mange timer hvor I ikke er sammen med jeres barn. Det er synd for jer, men det er så sandelig også synd for barnet. Igen, hvorfor ikke gøre det efter barnets sengetid?
Når jeg løber er der tale om 30-45 minutter hvor jeg er ude af huset.
Det synes jeg såmændt er fair nok, når han VIL have sin træning.
Det er helt sikkert tid som går fra vores søn. Uden tvivl. Men jeg har også brug for at være andet end mor, bare en gang i mellem.
vores søn vil desværre først sove kl 22, så det er ikke en mulighed at tage afsted efter han sover.
Jeg håber og tror, at det vender så snart han starter i vuggestue. Heldigvis sover han igennem, men han nægter at sove før kl 22.
Hvis han ikke træner med sin træningsmakker, så er han væk i 1,5 time, men det er åbenbart hyggeligere og bedre at træne sammen.
Anmeld
Citér