Tid til sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Jeg har haft en lille snak med ham omkring det her til aften, og han forstår ikke hvorfor det er nødvendig, at han også skal være hjemme, når jeg er det.. 

Så han holder fast i, at han vil forsætte sin træning 4 gange ugentligt. 

Så hvis nogen ser et tag lette af raseri, så er det bare vores hus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. 

Jeg har haft en lille snak med ham omkring det her til aften, og han forstår ikke hvorfor det er nødvendig, at han også skal være hjemme, når jeg er det.. 

Så han holder fast i, at han vil forsætte sin træning 4 gange ugentligt. 

Så hvis nogen ser et tag lette af raseri, så er det bare vores hus

Undskyld jeg siger det, men hold kæft en nar. Har jeres forhold altid været sådan at han bare har kunnet gøre hvad der passede ham, uagtet hvad du syntes?

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Undskyld jeg siger det, men hold kæft en nar. Har jeres forhold altid været sådan at han bare har kunnet gøre hvad der passede ham, uagtet hvad du syntes?

Ja det har det faktisk. Nærmest som om hans liv er vigtigere end mit.

Anmeld Citér

23. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Du er nødt tiæ at beslutte om du vil leve med det eller om du vil se at komme videre og finde en der behandler dig ordentligt. Det lyder ikke som om han har tænkt sig at gå på kompromis.

lyder altså ikke som en der er værd at samle på. Du kan finde bedre er jeg sikker på.

pas på dig selv!

Anmeld Citér

23. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Okay, men så har du jo selv været med til at skabe den dynamik i jeres relation. Og du har ikke taget ansvar og slået i bordet inden I fik børn. Så må det jo være op til dig at trække grænsen nu, for hvad du vil finde dig i og hvad du ikke vil finde dig i.

Anmeld Citér

23. marts 2015

modesty

jenny4 skriver:

Du er nødt tiæ at beslutte om du vil leve med det eller om du vil se at komme videre og finde en der behandler dig ordentligt. Det lyder ikke som om han har tænkt sig at gå på kompromis.

lyder altså ikke som en der er værd at samle på. Du kan finde bedre er jeg sikker på.

pas på dig selv!

Okay, ro på nu. De har trods alt en lille baby. Mon ikke de lige kan tage et par snakke eller tre mere om emnet inden hun pakker ungen og skrider?

Anmeld Citér

23. marts 2015

esiuol22

Hej jeg syntes heller ikke du forlanger for meget langt fra.

(forslag nu kender jeg jo ikke din kæreste, men jeg havde nok sagt det jeg har skrevet nedenfor, for at åbne øjnede for ham) 

Jeg ville have fortalt ham, at du har tilmeldt dig til et eller andet og der foregår onsdag, torsdag, fredag og lørdag mellem tidsrummet 16.00 og 18.00. bare for at få det vendt, kan forstå det hvis det var arbejde, eller noget en til max to gang om ugen og du tilsvarende havde lidt tid til lige at besøge en veninde og se en film. eller i den dur.

Anmeld Citér

23. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Jeg håber I vil give mig jeres input omkring nedenstående.

Min kæreste og jeg har en søn på 6 måneder.
Jeg går hjemme på barsel, frem til 1.8, hvor jeg starter på arbejde igen. (Man-fre 8-16).
Min kæreste arbejder kl. 21-06 i 7 dage, og har så 7 dage fri.

I arbejdsugen står han op kl. 14, og tager til styrketræning fra 15.30 til 17.30.
Så er han hjemme kl 18, og skal i bad.
Herefter skal der spises m.v., inden han kører på job 20.45.
(I friugen træner han i samme tidsrum.)

Han styrketræner mandag, tirsdag, torsdag og fredag.

Nu har han så meddelt, at han starter til fodbold hver mandag fra 16 til 18, og så vil han forsat styrketræne tirsdag, torsdag og fredag.

Jeg er ikke kommet med nogen reaktion endnu, da jeg nok bare ville bide hovedet af ham.

Mine tanker: jeg synes han bruger sindssygt mange timer hver uge på at pleje sig selv og sine interesser.
Hvad med når jeg starter på arbejde igen, skal jeg så både aflevere sønnen om morgenen og hente ham om eftermiddagen, fordi min kæreste skal træne??

Hvad er fair i denne her situation??

er jeg urimelig?

Hvad med arbejdsuge for ham = han henter og køre sådan kan træne inden han køre direkte fra fitness på job.???  

Friuge = han træner mens i er Afsted i institutionen og job.

Din tid bliver så i hans Friuge når barnet er puttet altså som hans træning. 

Friuge er jo ikke bare en fed ferie. Så alm daglig husførelse er han jo en del af. Mer i Friugen end arbejdsugen. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

jenny4

modesty skriver:

Okay, ro på nu. De har trods alt en lille baby. Mon ikke de lige kan tage et par snakke eller tre mere om emnet inden hun pakker ungen og skrider?

Hmm måske lidt hurtigt ude over stepperne. Han lyder dog som en førsteklasses nar i mine ører. Men selvfølgelig skal hun give det flere skud - men også gøre op med sig selv hvad hun vil gøre hvis kampen ikke vindes..

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, jeg synes måske også det er lidt voldsomt! 

Jeg har tænkt mig, at foreslå ham, at han i sommerperioden (hvor fodbolden er), kan gå til fodbold mandag og så styrketræning onsdag og torsdag. 

Så vil jeg gerne kunne løbe tirsdag, torsdag og søndag. 

Derudover må han enten hente eller bringe, eller stå for begge dele i sin friuge. 

Jeg gider ikke være barnepige, kok og husholderske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.