Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

malou

Eva skriver:

en webergrill....jeg bliver helt træt og samtidig synes jeg det er så komisk når folk taler om deres "weber"...der skal laves mad på "weberen"...grrr....det er en GRILL, en grill som alle andre...!!! for pokker da...

Har I andre noget hvor I tænker...der kommer jeg aldrig til at følge med, aldrig i mit liv om det skal ind for mine døre eller at jeg skal være "en af dem...."

Knus Eva...som skal lave nogfet mad til de stakkels børn...

griner.... ja lige den der med Weberen er jeg dig helt enig i... en grill er sgu en grill uanset havd den hedder (nu har vi dog en weber selv men det var en julegave sidste år) Det sjoveste er at min mand er slagter mester... og når der kommer kunder og skal have en oksemørbrad eller bøffer og Dennis så spørger hvordan de har tænkt sig at tilberedde det.... så siger kunderne sgu... " tja den skal jo hjem på weberen"    I guder... haha kan de ikke bare sige de skal grille.... næh nej.. den skal jo på snobbe weberen... for meget mand!!!

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

malou

ka-ri-na skriver:

ha ha.... her hjemme har vi en Weber og vi elsker den.... fnis og vi synes også den er bedre end andre kugle grill...

jeg ved ikke om der lige er noget vi ikke vil have indenfor dørene... men vi får aldrig en Facebook profil.... det er den ting vi brækker os over her hjemme :0)

Enig.... facebook kommer heller aldrig ind her hos os....

Anmeld

31. august 2009

Ni-ko-li-ne

malou skriver:

Enig.... facebook kommer heller aldrig ind her hos os....

Anmeld

31. august 2009

Tina2

De der helt igennem rædselsfulde porcelænskøer med div mønster og figurer på! Gyser hver gang jeg ser dem!!!!! Synes det er det mest usmagelige....

I det hele taget er jeg ret kræsen med pynteting....

Anmeld

31. august 2009

Louise mortil4

Eva skriver:

en webergrill....jeg bliver helt træt og samtidig synes jeg det er så komisk når folk taler om deres "weber"...der skal laves mad på "weberen"...grrr....det er en GRILL, en grill som alle andre...!!! for pokker da...

Har I andre noget hvor I tænker...der kommer jeg aldrig til at følge med, aldrig i mit liv om det skal ind for mine døre eller at jeg skal være "en af dem...."

Knus Eva...som skal lave nogfet mad til de stakkels børn...

ohh her hjemme kan vi bare så meget følge dig, vi har en udemærket grille (både en gas og en til kul) og de er lige så gode som de der pisse dyre weber grill, vi kan sgu også lave med i vores om vinteren hvis vi har lyst, det behøver vi ikke gi 3 gange så meget for.

Anmeld

31. august 2009

oo

aj hvor er det en sjov tråd! der er ikke en eneste af de ting I andre har nævnt - bortset fra facebook - der kommer indenfor mine døre. og heller ikke orkideer, nååååååårh!

Anmeld

31. august 2009

Rasmine

Fyrretræsmøbler, ens campinghabitter, Sofie Lassen-Kahlke, Tina Lund, læderhjørnesofa, Sidney Lee, laminat-"træ"gulv, hvidt køleskab, hvid opvaskemaskine, røvballegardiner, ferskenfarvede vægge...
Arhmen, man kunne blive ved.

Anmeld

31. august 2009

Kaufie

Ting, der ikke kan tåle at blive brugt/rørt ved.....

Har en Weber - men er også lettere hjernevasket af min svigerinde, der arbejder på Weber.

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Fyrretræsmøbler, ens campinghabitter, Sofie Lassen-Kahlke, Tina Lund, læderhjørnesofa, Sidney Lee, laminat-"træ"gulv, hvidt køleskab, hvid opvaskemaskine, røvballegardiner, ferskenfarvede vægge...
Arhmen, man kunne blive ved.

ahahahaha
indrøm det, du vil herre gerne ha' ham hæhæ

Anmeld

31. august 2009

Hjaltesmor

hårde hvidevarer i stål, sorte møbler/støvsamlere, glasborde, hjørnelædersofaer, billedrørstv, en af de der lamper, folk har stående i hjørnet bag hjørnesofaen, som er en vifte af mange små lamper og vigtigst af alt: katte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.