Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

TbCp

Eva skriver:

Uha, jeg ved godt at maneg roser de tingester...jeg synes bare aldrig de har virket ordenligt, dem jeg har haft...jo, i starten der virkede det hele på dem, men som tiden gik var det som om den der multifunktionelle funktion satte ud og de kun virkede på visse områder...og så er de jo ikke til at bytte igen-...nej, du...de har aldrig gjort noget godt for mig, ikke nok i hvert fald...

Det må have været discount modellerne.... synes aldrig jeg har haft de helt vilde uoprettelige problemer med min version

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

en webergrill....jeg bliver helt træt og samtidig synes jeg det er så komisk når folk taler om deres "weber"...der skal laves mad på "weberen"...grrr....det er en GRILL, en grill som alle andre...!!! for pokker da...

Har I andre noget hvor I tænker...der kommer jeg aldrig til at følge med, aldrig i mit liv om det skal ind for mine døre eller at jeg skal være "en af dem...."

Knus Eva...som skal lave nogfet mad til de stakkels børn...

Åhhhh ja jeg har en ting, der ALDRIG kommer i mit hus!!!!!!! Kærestens farfar var skovridder og havde derfor en kæmpe samling af gevirer. Samlingen er kraftigt reduceret, men når svigerfar dør......ja så er der kun vores vægge de kan hænge på ALDRIG I LIVET!!!!

Anmeld

31. august 2009

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

der kommer aldrig de der "kunst" køer indenfor mine døre...synes de er irriterende!!
knus Caroline, som samler på badeænder i stedet

*LOL*  synes også at de forbandede køer er gyselige

Vi har så en webergrill, men vi har dog ikke selv købt den....min mand fik den i 30 års fødseldagsgave af herrelogen og han er rigtig glad for den, men den er ikke bedre end andre kuglegrille, hvis man kan finde ud af at lave maden ordentlig, så er resultatet det samme....weber eller ikke weber

hmm ja hvad kommer der så ALDRIG ind i mit hus?? hmm lad mig se...der må jeg sige B&O....synes ikke at deres design er SÅ fedt at jeg gidet betale så meget mere for f.eks. en fladskærm, så heller et "all the way" Phillips

Anmeld

31. august 2009

A.

Eva skriver:

Uha, jeg ved godt at maneg roser de tingester...jeg synes bare aldrig de har virket ordenligt, dem jeg har haft...jo, i starten der virkede det hele på dem, men som tiden gik var det som om den der multifunktionelle funktion satte ud og de kun virkede på visse områder...og så er de jo ikke til at bytte igen-...nej, du...de har aldrig gjort noget godt for mig, ikke nok i hvert fald...

hehe hvor er jeg enig

Anmeld

31. august 2009

Lærke90

Noget der ikke kommer ind for min dør er det der stel med alle skovens dyr bag krat og lignende..
Synes det er så forfærdelig grimt
Dog har mine bedste forældre og sviger forældrene sådan nogle som de sætter på ved fint brug

Anmeld

31. august 2009

Balderson

Jeanne skriver:

Åhhhh ja jeg har en ting, der ALDRIG kommer i mit hus!!!!!!! Kærestens farfar var skovridder og havde derfor en kæmpe samling af gevirer. Samlingen er kraftigt reduceret, men når svigerfar dør......ja så er der kun vores vægge de kan hænge på ALDRIG I LIVET!!!!

Så må du gerne smide dem ud hos mig

Jeg elsker gevir, udstoppet fugle og alt hvad der høre dertil  

Sjovt hvad andre finder grimt, elsker andre ;0)

Anmeld

31. august 2009

Mig med maven

Dét / hun kommer ALDRIG undenfor mine døre.

Anette Heik... Anette FUCKING hiek...

Har det med hende som i har det med frøer, køer vaskemaskiner og WEBER... PÅ EN GANG...

Ej skal være sød, hun er sikkert smadder flink og rar, meeeeeen kan også fremstå en smule irriterende. Så Nix Aldrig indenfor min dør!

Anmeld

31. august 2009

Mormilla

Jeg har det på samme måde som dig eva!! Det er jo bare en grill!!! Bare at jeg gir max 400kr for min og de gir over 2000. Jeg ville føle mig lidt snydt hvis jeg brugt så mange penge på en grill!!! Men ikke nok med det så skal de os ha weber  grillhansker, fårklæde og div. weber tilbehør

Men ellers kan jeg ikke klare blå pynte ting

Anmeld

31. august 2009

saxa

Eva skriver:

Ruller rundt og er ved at kaste på af grin...  Som du dog kan sige det..

Anmeld

31. august 2009

cille22

He he he vi har en weber og jeg ville ikke undvære den, nøj hvor bliver man afhæning af at bruge den når man først har prøvet den et par gange..

cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.