Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

der kommer aldrig de der "kunst" køer indenfor mine døre...synes de er irriterende!!
knus Caroline, som samler på badeænder i stedet

du kan da heller ikke svigte dine ænder og begynde at samle på køer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

du kan da heller ikke svigte dine ænder og begynde at samle på køer

nej..så bliver de kede af det!

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

FRØER

Anmeld

31. august 2009

Bamseboet :D

MIELE vaskemaskine...
DEN kommer aldrig ind i mit hus...
svigermor har rost den til 4 gange højere end skyerne, og jeg er bare SÅ træt af att høre om hvor gode MIELE maskiner er.. så her kommer den ikke ind!!!

Har en weber.... -eller faktisk to, har også en til campingvognen

Anmeld

31. august 2009

saxa

en webergrill....jeg bliver helt træt og samtidig synes jeg det er så komisk når folk taler om deres "weber"...der skal laves mad på "weberen"...grrr....det er en GRILL, en grill som alle andre...!!! for pokker da...

Har I andre noget hvor I tænker...der kommer jeg aldrig til at følge med, aldrig i mit liv om det skal ind for mine døre eller at jeg skal være "en af dem...."

Knus Eva...som skal lave nogfet mad til de stakkels børn...

HAHAHA... Kan ikke være mere enig med dig mht. webergrillen.. Sys sq også det er lidt latterligt.. Her har vi en kuglegrill til 200kr fra Jysk - og er sikker på den er ligeså god som en weber...

Noget der heller aldrig er noget der kommer indenfor mine døre, er de der grimme spraglede køer man kan købe. Desuden er kaktusser noget jeg aldrig ville udstille mine vinduer med.. Og musemalet(staves?) porcelæn er jeg heller ikke fan af...
Men så er det jo godt vi er så forskellige...
KnuS Marianne - som skal til at have guldklumpen i bad

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

der kommer aldrig de der "kunst" køer indenfor mine døre...synes de er irriterende!!
knus Caroline, som samler på badeænder i stedet

Ja den hopper jge også med på. De er ganske forfærdelige de køer!

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

hæhæ....hvor er I bare gode..ja, de køer er godt nok grimme, altså virkelig grimme...
En anden ting der heller ikke kommer inden for mine fire vægge er en mand....det synes jeg nemlig også er en smule opreklameret og alt for dyrt..

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Eva skriver:

hæhæ....hvor er I bare gode..ja, de køer er godt nok grimme, altså virkelig grimme...
En anden ting der heller ikke kommer inden for mine fire vægge er en mand....det synes jeg nemlig også er en smule opreklameret og alt for dyrt..

Hahaha

Sådan en mandsting vil jeg dog ikke undvære her

Anmeld

31. august 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Hahaha

Sådan en mandsting vil jeg dog ikke undvære her

Uha, jeg ved godt at maneg roser de tingester...jeg synes bare aldrig de har virket ordenligt, dem jeg har haft...jo, i starten der virkede det hele på dem, men som tiden gik var det som om den der multifunktionelle funktion satte ud og de kun virkede på visse områder...og så er de jo ikke til at bytte igen-...nej, du...de har aldrig gjort noget godt for mig, ikke nok i hvert fald...

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

Eva skriver:

Hehe og det er altid mændene der siger vi kvinder er røv dyre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.