Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Rasmine

Znuzke skriver:

Jeps - jeg tror også jeg så noget forundret ud - jeg behøvede ihvertfald slet ikke sige noget før han fandt ud af at det var en rigtig rigtig rigtig dårlig ide!!

Så nu har vi aftalt at han bestemmer udendørs og jeg bestemmer indendørs....altså så længe vi er enige om det han bestemmer udendørs...

Nice deal.

DU?
-En sammenplantning ligefrem????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

ka li ja

Znuzke skriver:

Så nu har vi aftalt at han bestemmer udendørs og jeg bestemmer indendørs ....altså så længe vi er enige om det han bestemmer udendørs...

lol!!! ja også her

Anmeld

31. august 2009

ka li ja

hos mig vil jeg bede mig fritaget for at få krybdyr indenfor!!!
slanger! en slange kommer helt sikkert ikke inden for mine vægge!
(ungerne har haft firben med ind, så de gælder ikke som rigtigt krybdyr)
og ting med blomstermotiver på!

Anmeld

31. august 2009

Sabina & Simone

Hjemmestrikkede sokker... Hader hjemmestrikkede sokker... Så det er ikke noget der kommer ind her....!!!!!!!!!!!!

Anmeld

31. august 2009

ekzunz

Mebach skriver:

Nice deal.

DU?
-En sammenplantning ligefrem????

Ja - sammenplantning....det er egentlig længe siden jeg har brugt det ord - heldigvis....

Anmeld

31. august 2009

Miamaja

Man siger jo, WEBER, fordi det er den bedste kvalitets grill man kan faa. gas eller kugle grill. De fleste eksperter svaerger ved det maerke.

jeg kan klart forstaa det. for jeg gaar klart efter alt det bedste af det bedste, HVIS der virkelig er en forskel paa kvaliteten.

Anmeld

1. september 2009

Bom

Eva skriver:

Uha, jeg ved godt at maneg roser de tingester...jeg synes bare aldrig de har virket ordenligt, dem jeg har haft...jo, i starten der virkede det hele på dem, men som tiden gik var det som om den der multifunktionelle funktion satte ud og de kun virkede på visse områder...og så er de jo ikke til at bytte igen-...nej, du...de har aldrig gjort noget godt for mig, ikke nok i hvert fald...

Søde har du prøvet og skifte batterier, eller overveje og putte duacel (staves) i dem?? Tihi.. Det kunne være det virkede..

Anmeld

1. september 2009

ChatH

UHHH vi elsker vores Weber grill og det er altså noget andet end en anden kuglegrill
Her kommer der aldrig katte inden for døren, eller muslinger! kan simpelthen ikke klare synet af de der snot klatter Så der BLIVER ALDRIG lavet eller servereret snotklatter i mit hjem

Anmeld

1. september 2009

Mette+Mathias

malou skriver:

griner.... ja lige den der med Weberen er jeg dig helt enig i... en grill er sgu en grill uanset havd den hedder (nu har vi dog en weber selv men det var en julegave sidste år) Det sjoveste er at min mand er slagter mester... og når der kommer kunder og skal have en oksemørbrad eller bøffer og Dennis så spørger hvordan de har tænkt sig at tilberedde det.... så siger kunderne sgu... " tja den skal jo hjem på weberen"   I guder... haha kan de ikke bare sige de skal grille.... næh nej.. den skal jo på snobbe weberen... for meget mand!!!

knus malou

Tror faktisk at det er fordi "weberen" er ved at blive udtryk for "at grille" (hos mange), ligesom man siger at man "googler" noget, man bruger ikke en søgemaskine.

Jeg har også weber, men bruger dog ikke udtrykket, (købte den billigt, har arbejdet hos Weber ) og vil lige sige at det altså er bedre kvalitet! Jeg er sikker på at en billig kuglegrill griller lige så godt, MEN nu er vores weber 8 år gammel, har stået ude i al slags vejr, også om vinteren, og der er altså ikke rust på selve grillen endnu! (der er lidt på det trådstativ nedenunder, - har en af dem med bord), det er der altså ikke mange af de billige der holder til, og jeg tror min weber holder mindst 10 år mere.

Anmeld

1. september 2009

Mette+Mathias

Kaufie skriver:

Ting, der ikke kan tåle at blive brugt/rørt ved.....

Har en Weber - men er også lettere hjernevasket af min svigerinde, der arbejder på Weber.

Ej, hvor skægt, der har jeg også arbejdet, men for 8 år siden. Mon hun har været der så længe, kender jeg hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.