malou skriver:
griner.... ja lige den der med Weberen er jeg dig helt enig i... en grill er sgu en grill uanset havd den hedder (nu har vi dog en weber selv men det var en julegave sidste år) Det sjoveste er at min mand er slagter mester... og når der kommer kunder og skal have en oksemørbrad eller bøffer og Dennis så spørger hvordan de har tænkt sig at tilberedde det.... så siger kunderne sgu... " tja den skal jo hjem på weberen" I guder... haha kan de ikke bare sige de skal grille.... næh nej.. den skal jo på snobbe weberen... for meget mand!!!
knus malou
Tror faktisk at det er fordi "weberen" er ved at blive udtryk for "at grille" (hos mange), ligesom man siger at man "googler" noget, man bruger ikke en søgemaskine.
Jeg har også weber, men bruger dog ikke udtrykket, (købte den billigt, har arbejdet hos Weber

) og vil lige sige at det altså er bedre kvalitet! Jeg er sikker på at en billig kuglegrill griller lige så godt, MEN nu er vores weber 8 år gammel, har stået ude i al slags vejr, også om vinteren, og der er altså ikke rust på selve grillen endnu! (der er lidt på det trådstativ nedenunder, - har en af dem med bord), det er der altså ikke mange af de billige der holder til, og jeg tror min weber holder mindst 10 år mere.
Anmeld