Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Mette+Mathias

Znuzke skriver:

Jeps - jeg tror også jeg så noget forundret ud - jeg behøvede ihvertfald slet ikke sige noget før han fandt ud af at det var en rigtig rigtig rigtig dårlig ide!!

Så nu har vi aftalt at han bestemmer udendørs og jeg bestemmer indendørs....altså så længe vi er enige om det han bestemmer udendørs...

Hihi....god måde at aftale på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

KWL

De der små "yoghurt" med slik i i låget!!! Hvad er det???? Aldrig vil jeg give mine unger sådan en.

Kristine -  der ÆÆÆÆÆÆLLLLSKER vores weber

Anmeld

1. september 2009

Rasmine

Plastic blomster

Anmeld

1. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

der kommer aldrig de der "kunst" køer indenfor mine døre...synes de er irriterende!!
knus Caroline, som samler på badeænder i stedet

hehe. Jeg har 1 af de "gyselige" og "virkelig grimme" køer. - Synes faktisk den er fed den jeg har, men er ikke tosset med alle modellerne, så skal heller ikke have flere.

Billedet er fra nytår, derfor den grimme hat.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. september 2009

Cris

Jeg vidste ikke, hvad en weber var for noget   Men det er en mærke til grill og grill tilbehør, ikke? Jeg har lige kikket lidt på nettet. Nå, men hvis det er bare en grill er det ikke så slemt. Nogle gange bruger vi mærke i stedet for navne ligesom iPod for en MP3. Kan du ikke lide grill mad Eva, er det derfor eller det forsyrre dig, at de bruger ordet Weber? Jeg er lidt ligeglad. Jeg er bare ikke så meget til grill til hver dag. Der er nogle børn her i vores baggården som får pølser og masser af kød hver eneste aften for der skal grilles hele sommeren. Jeg synes, at det er synd. Men ellers har jeg ikke noget imod grill.

Anmeld

1. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

hehe. Jeg har 1 af de "gyselige" og "virkelig grimme" køer. - Synes faktisk den er fed den jeg har, men er ikke tosset med alle modellerne, så skal heller ikke have flere.

Billedet er fra nytår, derfor den grimme hat.

ihhh hvor er den forfærdelig søde hahaha

Anmeld

1. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

ihhh hvor er den forfærdelig søde hahaha

Skøøøøøøn og græsgrøn og en smule lodden :-)

Anmeld

1. september 2009

Mette+Mathias

De der små "yoghurt" med slik i i låget!!! Hvad er det???? Aldrig vil jeg give mine unger sådan en.

Kristine -  der ÆÆÆÆÆÆLLLLSKER vores weber

Enig!!

Det samme gælder mælkesnitter, danone-yughurt og alt andet slik som de markedsfører som sundt, de får ikke mine penge!!!

Hvis mine børn skal have slik, så skal jeg nok købe slik til dem, men ikke noget bras som de tror er sundt, og som er det argeste lo..

Anmeld

1. september 2009

LauraLW

De der stål herstal lamper folk har hængende rundt omkring... og altid forskudt! Kan ikke ha det!!! Alt fra herstal giver mig nærmest knopper, men de der lamper især.

Anmeld

1. september 2009

Mette+Mathias

Mette+Mathias skriver:

Enig!!

Det samme gælder mælkesnitter, danone-yughurt og alt andet slik som de markedsfører som sundt, de får ikke mine penge!!!

Hvis mine børn skal have slik, så skal jeg nok købe slik til dem, men ikke noget bras som de tror er sundt, og som er det argeste lo..

Mener altså "yoghurt" - kan godt stave, men evner tilsyneladende ikke at rette indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.