Dét kommer bare ALDRIG indenfor mine døre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

MetteT

Mette+Mathias skriver:

Mener altså "yoghurt" - kan godt stave, men evner tilsyneladende ikke at rette indlægget

Jeg vidste hva du mente..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

sarahb

ka-ri-na skriver:

ha ha.... her hjemme har vi en Weber og vi elsker den.... fnis og vi synes også den er bedre end andre kugle grill...

jeg ved ikke om der lige er noget vi ikke vil have indenfor dørene... men vi får aldrig en Facebook profil.... det er den ting vi brækker os over her hjemme :0)

hopper med på INGEN facebook profil... det er heller ikk os overhoved..

Anmeld

2. september 2009

Hjaltesmor

LauraLW skriver:

De der stål herstal lamper folk har hængende rundt omkring... og altid forskudt! Kan ikke ha det!!! Alt fra herstal giver mig nærmest knopper, men de der lamper især.

det vil jeg gerne tilslutte mig. Hader også Herstal virkeligt meget. Men det stammer nok fra mit generelle had til alt i stål indendørs

Anmeld

2. september 2009

wamse

Dette kommer ALDRIG inden for mine døre:    SVIGERMOR

Anmeld

2. september 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Jeg vidste ikke, hvad en weber var for noget   Men det er en mærke til grill og grill tilbehør, ikke? Jeg har lige kikket lidt på nettet. Nå, men hvis det er bare en grill er det ikke så slemt. Nogle gange bruger vi mærke i stedet for navne ligesom iPod for en MP3. Kan du ikke lide grill mad Eva, er det derfor eller det forsyrre dig, at de bruger ordet Weber? Jeg er lidt ligeglad. Jeg er bare ikke så meget til grill til hver dag. Der er nogle børn her i vores baggården som får pølser og masser af kød hver eneste aften for der skal grilles hele sommeren. Jeg synes, at det er synd. Men ellers har jeg ikke noget imod grill.

Det er da bare det der småborgerlige mærke hysteri der på en eller anden måde er vokset op omkring den...det er en grill for pokker-griner- jeg synes nok bare det er super komisk og så tror jeg fabrikanten griner hele vejen til banken, så der er da en der vinder der i hvert fald..
Knus Eva..

Anmeld

2. september 2009

Findusinde

Elllsker vores køer, og vi har mange af dem! Vi har fået dem til fødselsdage, jul og når vi ellers har lyst til at gi hinanden noget... Tror vi har 10 efterhånden..

Noget der ALDRIG kommer indenfor mine døre er... GNAVERE.... Altså, hamster, mus marsvin, kaniner osv... Er seriøst pisse bange for dem... Syns de er SÅ lumske....

Anmeld

2. september 2009

Slettet

Vi har to webere!
Hmm noget som ikke kommer indenfor mine døre er uden tvivl Foie gras

Anmeld

2. september 2009

FruPudderkvast

Noget der aldrig kommer indenfor min dør er de der æggekogere man kan købe.. "Hvem kan ikke finde ud af at koge et æg i en gryde!?", tænker jeg så bare..  

Anmeld

2. september 2009

LauraLW

Saped90 skriver:

Noget der aldrig kommer indenfor min dør er de der æggekogere man kan købe.. "Hvem kan ikke finde ud af at koge et æg i en gryde!?", tænker jeg så bare..  

Hehe... ikke at jeg nogensinde ville købe sådan en, men jeg er faktisk HÅBLØS til at koge æg.... tror lige at jeg har lært det, men så er ægget større/mindre/friskere end sidst, og så går det galt igen. - heldigvis kan min kæreste finde ud af det

Anmeld

2. september 2009

MoarViborg

Caroline86 skriver:

rettelse: nederlagENE!!! han tabte jo også i "fangerne på fortet"

Aaarhh her må jeg lige tale Sidneys sag.. Han vandt faktisk den individuelle dyst ham og Stig havde i Fangerne på Fortet! .. Sådan.. færdig med at tale Sidneys sag  Kan i grunden heller ikke så godt lide Tøffe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.