Overvejede i hvilken årstid i ville ha barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, det tænker vi slet ikke på. Jeg har Ida fra Januar og har termin i August 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det var overhovedet ikke med i vores overvejelser at få børn. Vi ville bare gerne have - uanset årstiden. Vi har børn fra marts og oktober

Anmeld

1. marts 2015

female

Ved nr to tænkte vi på, at børnene helst ikke skulle have fødselsdag i samme måned. Men vi har også været så priviligeret at blive gravid i første forsøg begge gange. Gik der længere tid ville det ikke spille med i overvejelserne.

Anmeld

1. marts 2015

Clisolka

Nix, jeg overvejede ikke hvilken måned mine børn ville få fødselsdag  Jeg har et septemberbarn og et oktoberbarn 

Anmeld

1. marts 2015

grinny

Første gang nej.

Denne gang både og, bliver jeg gravid så det bliver et december barn bliver vi selvfølgelig glade, men har mange følelser omkring det at jeg skulle være højgravid i december/føde i december, så vi vil helst undgå den måned 

Anmeld

1. marts 2015

charthys

Goggelogge skriver:

Hehe der burde være en mulighed ihvertfald  men kan også være i får en lille julenisse igen 

nej helt sikker kan aldrig være. 

men vi har i alt seks  december fødselsdage i familien, så tror faktisk jeg bliver  truet af eksklusion hvis jeg leverer  et december barn til

Anmeld

1. marts 2015

Goggelogge

1. marts 2015

2babygirls

Slet ikke... Vi lavede børn når vi var skrukke 

Anmeld

2. marts 2015

Købmagerkonen

Goggelogge skriver:

Overvejede i hvilken månede i ville have barn eller gjorde i det bare?

vi vil gerne have nummer 2, men vil helst ikke ha dec/jan.. Men sidste gang gik der næsten 1 år fra begyndelse til gravid, så det er lidt svært hvornår man skal begynde

Jeg tænkte over det de første måneder efter vi startede med PB, for jeg ville virkelig gerne undgå et julebarn... Men nu har vi efterhånden prøvet halvandet år (og jeg har haft to aborter), så hvis jeg bare kan få et barn, er jeg ligeglad med om det bliver født på selveste juleaften

Anmeld

2. marts 2015

Goggelogge

FruOlsen skriver:

Jeg tænkte over det de første måneder efter vi startede med PB, for jeg ville virkelig gerne undgå et julebarn... Men nu har vi efterhånden prøvet halvandet år (og jeg har haft to aborter), så hvis jeg bare kan få et barn, er jeg ligeglad med om det bliver født på selveste juleaften

Det forstår jeg godt og det gør mig ondt med de 2 aborter - livet er nogengange bare så uretfærdigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.