Goggelogge skriver:
Jeg vil elske den lille ligemeget om den kommer i januar eller juli, tænker kok bare mere på den.. Og det er ikke fordi det er vinter, det er mere den 'dumme' jul 
Er selv fra januar og har aldrig følt det var for tæt på jul - tværtimod var det fedt alt var kommet på udsalg 
Og kunne jeg bestille et barn (det kan ingen af os) ville jeg da nok heller ikke vælge julen, men jeg ville så heller ikke holde pause i en måned i et bliv gravid projekt fordi jeg så kunne få termin i december.
jeg er en af de heldige og de to gange vi har planlagt barn er jeg blevet gravid i første cyklus og den første af de gange endte jeg med termin d, 10.11. Og havde slet ikke en ide om, og havde slet ikke tænkt på da vi startede at vi var ved at ramme december hvis det blev cyklus efter. Jeg vidste bare jeg ville have et barn til
Hun kom så præcis 9 mnd efter valentindag og grundet hun døde og en masse juleting også bærer minder om begravelse og andet. Ja så gad jeg da godt hun var født tidsmæssigt langt væk fra julen, men det er jo en anden historie 
Anmeld