Overvejede i hvilken årstid i ville ha barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

overhovedet ingen planlægning om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

babyMark

Ville rigtig gerne have et forårsbarn her tredje gang- og tænkte så at det ville vi få hvis det blev første forsøg, og da de andre to er kommet i første/andet forsøg var det da lidt beregnet. Men det er jo aldrig til at vide. Har termin 18. April og glæder mig til en masse ture med barnevogn

Anmeld

28. februar 2015

Stumpen

Nej og ja.. Har altid tænkt at jeg ikke ville blive gravid i marts.. Men når det er sagt, så er vi begyndt projekt baby to gange i sensommeren og blevet gravid efter 3 og 4 mdr.. Havde jeg nu nået om til marts uden held med graviditet havde jeg mok forsøgt alligevel... 

Anmeld

28. februar 2015

Goggelogge

Hvor er det skønt at høre alle jeres meninger og beretninger

Anmeld

28. februar 2015

Louise H.

her var nr 1 en ups, hun er fra marts(termin i april), hvilket var helt perfekt tidspunkt.

nr 2 begyndte vi på i marts, men blev først gravid efter 19 mdr. Har termin den 15. Juni og kunne jeg have planlagt bedre, havde vi lige ventet en måned, så jeg ikke skulle føde i eksamenstiden. Men uanset hvor meget man planlægger, kan man ikke planlægge sit barns fødselsdag 

Anmeld

28. februar 2015

san

Ja jeg vil have et sommer barn og det fik jeg i juli mdr på årets varmeste dg nr 2 barn vil jeg gerne have en vinter dag... Det andet var for varmt  

Anmeld

28. februar 2015

Goggelogge

san skriver:

Ja jeg vil have et sommer barn og det fik jeg i juli mdr på årets varmeste dg nr 2 barn vil jeg gerne have en vinter dag... Det andet var for varmt  

Den første var også midt i aug 13, det var varmt med ikke ulideligt kunne godt tænke mig et marts, april eller maj barn, men det er vi desværre ikke herre over

Anmeld

28. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Ja vi ville helt undgå december 

Har selv fødselsdag den 18 dec og min mor har den 14 

Og da jeg blev lidt ældre syntes jeg ikke det var fedt at få jule ting i fødselsdagsgave 

Anmeld

28. februar 2015

Camillee

Nu var min den store godt nok ikke planlagt men Nej! Det havde jeg overhovedet ikke skænket en tanke (: 

Anmeld

28. februar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi er på nuværende tidspunkt i gang med at prøve, og vi går slet ikke op i hvornår det bliver. Vi ønsker bare at det kommer til at ske hurtigst muligt. Det er længe ventet, og håber at vi er heldige snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.