Overvejede i hvilken årstid i ville ha barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

Papillon

Første gang gik jeg meget op i at planlægge, at det skulle være et forårsbarn. Men da vi ikke kunne vente, opgav jeg det igen, og det var godt det samme, for der gik et år, før jeg blev gravid  Endte med et sommerbarn.

Anden gang var ikke planlagt. Hvis alt går som vi håber, bliver det endnu et sommerbarn.

Så efter min oplevelse er det ret umuligt at planlægge efter måneder eller årstider 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Bebe89

Bum, bum... vi er i gang med pb nu og jeg håber selvfølgeligt at jeg er gravid nu og så får termin i midten af november. Men! Jeg er meget i tvivl om vi skal springe næste måned over fordi jeg så evt. vil have termin midt i december. Det ville jeg gerne undgå, men nu har vi prøvet i 5 mdr, så jeg ved heller ikke om jeg kan vente! Jeg har altid tænkt at det ville være dejligt med en forårsbaby, men jeg vil også helst være gravid så hurtigt som muligt! 

Anmeld

28. februar 2015

Frk.S

Nej, slet ikke. 

Anmeld

28. februar 2015

charthys

altså, jeg ved med sikkerhed jeg ikke skal have flere december børn, begge mine  piger er fra december, så når vi skal have den næste går vi først i gang i maj, så burde vi være rimeligt sikre på at når forbi juletid

Anmeld

28. februar 2015

Goggelogge

charthys skriver:

altså, jeg ved med sikkerhed jeg ikke skal have flere december børn, begge mine  piger er fra december, så når vi skal have den næste går vi først i gang i maj, så burde vi være rimeligt sikre på at når forbi juletid

Hehe der burde være en mulighed ihvertfald  men kan også være i får en lille julenisse igen 

Anmeld

28. februar 2015

Stjerneskud84

Nej slet ikke... 

Anmeld

1. marts 2015

migxher

Vi planlagde kun efter at det ikke måtte blive i december. Fordi ALLE I min og kærestens familie har fødselsdag i december, inklusiv mig og min kæreste så drt ville Være lidt en træls måned. 

Anmeld

1. marts 2015

MammaA

Jeg har lige født en søn den 30.12.14, og jeg må ærligt indrømme at næste gang skal planlægges.

Der har været så mange "dårlige" datoer, hvor jeg virkelig ikke har haft lyst til at føde, holdt vejret hele julen og ønskede virkelig ikke det blev 1. Januar... Så ja, jeg vil klart overveje det med tidspunkt næste gang.

Anmeld

1. marts 2015

Sprit25

Min er fra april 14. Næste gang vil jeg gerne undgå april da vi kender så mange der har fødselsdag der. Hun deler i forvejen fødselsdag med sin farmor

Anmeld

1. marts 2015

Goggelogge

Dejligt det ikke kun er mig som har det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.