Overvejede i hvilken årstid i ville ha barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2015

Alexander&Lærke

Ja første gang, sagde jeg at det ville være fedt med et august barn. Har altid syntes August er en skøn måned, elsker sensommeren. Vores søn kom midt i august. 

Idag syntes han det er træls, fordi har først bliver 8 år i 2 klasse. Og de andre i klassen nu er begyndt at blive 8 år her i 1. Klasse. Men han må vente og føler sig lille����

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

Maja_4000

Ja, men med den første regnede vi slet ikke med, at det ville gå så stærkt.. Så hun er fra december nr 2 er fra juni

Anmeld

2. marts 2015

MorTilN

Vi skal have vores 1. når det er og jeg tænker da lidt at det ville være dejligt med et barn omkring April/maj eller til August da der så er okay tid mellem jul og fødselsdag uden at det ligger i sommerferien hvor alle er på ferie og ikke kan komme til ens fødselsdag

Er selv "vinterbarn" med fødselsdag i november og synes det var ret træls at der gik 10 måneder fra julegaver til at jeg havde fødselsdag for det var lang tid at skulle ønske sig noget som man så om sommeren og nu er det svært at finde ønsker BÅDE til fødselsdag og jul.

Men jeg ville være langt ud over lykkelig for mit barn lige meget hvad tid på året det vælger at komme

Anmeld

2. marts 2015

Goggelogge

Anonymbebs skriver:

Vi skal have vores 1. når det er og jeg tænker da lidt at det ville være dejligt med et barn omkring April/maj eller til August da der så er okay tid mellem jul og fødselsdag uden at det ligger i sommerferien hvor alle er på ferie og ikke kan komme til ens fødselsdag

Er selv "vinterbarn" med fødselsdag i november og synes det var ret træls at der gik 10 måneder fra julegaver til at jeg havde fødselsdag for det var lang tid at skulle ønske sig noget som man så om sommeren og nu er det svært at finde ønsker BÅDE til fødselsdag og jul.

Men jeg ville være langt ud over lykkelig for mit barn lige meget hvad tid på året det vælger at komme

Det er også mest julen jeg tænker på.. Ved min datter tænkte jeg slet ikke på hvornår og hvordan og hun kom august, en super lækker mdr.. Nu kunne jeg godt tænke mig i foråret, men bare det er sundt og raskt må det komme når som helst

Anmeld

2. marts 2015

Dafnies

Nej, det har vi slet ikke tænkt på. Min søn er født 58 min før min egen fødselsdag  Ikke det bedste tidspunkt, men dog bedre end den planlagte termin d. 24/12.. 

Den næste bliver nok planlagt efter endt uddannelse og ikke efter terminstidspunkt. Det betyder ikke så meget her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.