mor88 skriver:
Selvfølgelig må hun være nøgen i deres eget hjem, men jeg ser ingen grund til at børn er nøgne når der er gæster på besøg eller når man er på besøg hos andre. Jeg tror grunden til at jeg ikke sagde noget til dem var, at jeg blev virkelig chokeret over at de syntes det var ok.
Min datter synes også nogengange det er dejligt eller hyggeligt at være nøgen når hun er hjemme, og det får hun også lov til, men hun får dog ikke lov til at sidde i sofaen f.eks. Uden underbukser. Men får vi gæster, så ser jeg ingen grund til at hun Ikke skal have tøj på?
Jeg synes det er ok at være nøgen når man er hjemme, når man skal skifte tøj eller når man f.eks er i svømmehallen. Det kan godt være jeg er sippet
Jamen det er hendes liv og hun har en fase, hvor hun godt kan li at være nøgen, det er sådan hun føler sig godt til pas i.. Ja, man skal sætte grænser, men hvis de sætter grænser for det, kan hun se det som at det er forkert og der jo ikke noget galt i at være nøgen.
Der er jo heller ikke en grund til at hun er nøgen, det er bare noget hun går igennem og det skal hun have lov til.
Lader du heller ikke din datter løbe nøgen rundt i haven om sommeren? Selvom at der er gæster.
Men når de kommer i deres hjem, hvis hun gør det igen, siger du til forældre at du gerne ser at hun har tøj på.
Anmeld