Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja det kunne være en go ide at jeg måske gik den vej og fik arbejdet med mig selv ..

stort tillykke mwd det, hvor må det være fantastisk

mange tak

Det har taget hårdt (sam)arbejde at nå hertil men er glad for vi hang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

jenny4

Anonym skriver:

den var da en super go ide du kom på der, for jeg har meget på fornemmelsen at jeg lader de negative tanker fylde for meget istedet for de positive. 

Og jeg tror faktisk det vil give endnu mere mening nu, hvor du også fortæller at du pt er uden arbejde. Så har tankerne altså en tendens til at fylde for meget. 

Prøv dagbogen og så prøv at få noget meningsfuldt ind i din dagligdag - noget der gør dig glad, så du ikke bruger al din tid på at tænke på jeres forhold. Og så mærk efter om du nyder jeres tid sammen - inkl de fejl og mangler I begge kommer med ��

Anmeld

23. februar 2015

April-baby

Nu læste jeg lige indlæggende, og hvis du vil ha han skal tabe sig og ikke har for mange penge, så tag og køb en cykel til ham og måske til dig selv, så i kan gøre det sammen, jeg tabte mig 15 kilo på tre måneder ved at cykel hver anden dag og lave mavebøjninger hver anden dag. Det hele startede faktisk for mig da min mor fandt en som var overvægtige " 125 kilo " og jeg gik sammen med ham til at cykel, og alt det, han tabte sig meget ved det, plus jeg selv tabte de 15 kilo, og blev bidt af det, os selvom jeg ik havde brug for det efter de 15 kilo (: håber du kan bruge det til noget, kom med forslag hvad i kan gøre sammen, vis ham på den måde du støtter ham. Måske tage i svømmehallen først, eller starte med at gå lange ture (: 

Anmeld

23. februar 2015

B&J

Anonym skriver:

Ja, det handler velligeså meget om at få sat ord på det overfor ham, så han helt præcis ved hvordan jeg har det, og han kan have chancen for at fortælle hvad han har..

bare se nu, der glæder jeg mig til at han kommer hjem fra arbejde, for så jeg været alene hele dagen, så måske jeg os lidt depri over at være arbejdesløs at have noget at gå op osv..

ja, i know jeg er en meget forvirret person der ikke rigtig ved hvad ben hun skal stå på .. 

Nemlig og du skrev lige det der fylder mest negativ fordi du går arbejdsløs.... Det er dejligt i starten men jeg er selv en arbejds hest og elsker at arbejde.... Håber snart du får arbejde... Og dejligt du glæder dig

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Og jeg tror faktisk det vil give endnu mere mening nu, hvor du også fortæller at du pt er uden arbejde. Så har tankerne altså en tendens til at fylde for meget. 

Prøv dagbogen og så prøv at få noget meningsfuldt ind i din dagligdag - noget der gør dig glad, så du ikke bruger al din tid på at tænke på jeres forhold. Og så mærk efter om du nyder jeres tid sammen - inkl de fejl og mangler I begge kommer med ��

Tak for en rigtig godt råd, det vil jeg benytte mig af

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig og du skrev lige det der fylder mest negativ fordi du går arbejdsløs.... Det er dejligt i starten men jeg er selv en arbejds hest og elsker at arbejde.... Håber snart du får arbejde... Og dejligt du glæder dig

Ja så de negative ting fylder en del

Anmeld

23. februar 2015

jenny4

Anonym skriver:

Tak for en rigtig godt råd, det vil jeg benytte mig af

God fornøjelse. Kom gerne med en opdatering så vi kan følge lidt med ��

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

God fornøjelse. Kom gerne med en opdatering så vi kan følge lidt med ��

Det skal jeg nok ellers bare spørg

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Nu læste jeg lige indlæggende, og hvis du vil ha han skal tabe sig og ikke har for mange penge, så tag og køb en cykel til ham og måske til dig selv, så i kan gøre det sammen, jeg tabte mig 15 kilo på tre måneder ved at cykel hver anden dag og lave mavebøjninger hver anden dag. Det hele startede faktisk for mig da min mor fandt en som var overvægtige " 125 kilo " og jeg gik sammen med ham til at cykel, og alt det, han tabte sig meget ved det, plus jeg selv tabte de 15 kilo, og blev bidt af det, os selvom jeg ik havde brug for det efter de 15 kilo (: håber du kan bruge det til noget, kom med forslag hvad i kan gøre sammen, vis ham på den måde du støtter ham. Måske tage i svømmehallen først, eller starte med at gå lange ture (: 

Han har så mange undskyldninger til ikk r cykle , han arbejder 2km fra hans bopæl , der skal køres eller tages bus. 

Han spiser generalt meget og forkert og han ved det godt  

synes det svært jeg skal "underholde" ham under motion eftersom jeg os har mit barn ..

Anmeld

23. februar 2015

Babilooo

Jeg håber I finder melodien igen.

Jeg tænker: man køber ikke en Volvo og kritiserer den bagefter for ikke at være en pimpet BMW.

Du har fundet en overvægtig meget sød og kærlig fyr. Det har ikke ændret sig. Der er INGEN som i længden holder til st skulle være en anden en sig selv. Hvis du ikke stopper med at acceptere at han er en anden type ænder du med ikke at skulle træffe valget - så træffer ham det for dig.

Du kan ikke få (tror ikke det findes) en Badboy som samtidig er meget stabil og veluddannet og kærlig �� Det er de færreste læger, lærer, advokater eller ingeniører der er badboys. Til gengæld er de gode til at give tryghed og være familiefædre du kan stole på. Du skal afgøre om du helst vil en badboy med muskler og attitude eller en kærlig base som giver mindre drama. 

Når man har travlt med at ændre andre er det typisk noget ved ens egen situation og selvværd der trænger til at blive arbejdet med ☺️

Jeg ville skrive en liste over alle de ting du holder af ved ham. Evt. I et brev du kan give ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.