Jeg har selv haft den der kæreste, som var sød og god ved mig osv. og havde før ham haft en der var lige modsat. Jeg gik med de samme tanker som dig hele tiden og jeg slog op med ham konstant, for så at finde sammen med ham en måneds tid senere. Han mente at der var noget galt med mig, og at jeg nok bare ikke så godt kunne finde ud af at have en kæreste, og jeg var sikker på at han havde ret, for jeg gad aldrig den samme fyr længere end ca 5 måneder af gangen.
Endelig fik jeg hold i det, da jeg pludselig fik kontakt til en gammel ven (FDF-leder, var det egentlig) igen, og jeg begyndte at være sammen med ham istedet.
Her ca. 9 år senere med barn nr. to lige på trapperne, kan jeg med sikkerhed sige, at der ikke var noget galt med mig. Jeg var bare sammen med den forkerte.
For mig er det altså let at mærke forskel! Kan stadig bare ligge og kigge på min kæreste og føle mig som den heldigste i verden og jeg er ALDRIG i tvivl om at han er den jeg skal ende mine dage med.
Tror det der råd med en pause er en rigtig god ide! Man skal ikke være i tvivl hele tiden, så er det altså lettere st komme videre.
Har du lyst til at være sammen med andre?.
Anmeld