Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.678 visninger
52 svar
13 synes godt om
22. februar 2015

Anonym trådstarter

hvordan ved jeg om jeg er i det rigtige forhold? 

Hvordan vil i kunne finde ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Eneste råd er at lytte efter med hjertet...

sætte sig ned, lukke øjnene og virkelig mærke efter inden i...

Hvis der kommer noget frem du føler du skal tvinge dig selv til at acceptere eller holde ud så er det ikke godt for dig...

Anmeld

22. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Forstil dig din mand sammen med en anden kvinde og vis det ikke Gør dig noget er der ikke mere at hente mellem jer.Det er sådan jeg selv ville vide det

Anmeld

22. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvis du elsker din mand, og han ellers behandler dig ordentligt, er du i det rigtige forhold. 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Eneste råd er at lytte efter med hjertet...

sætte sig ned, lukke øjnene og virkelig mærke efter inden i...

Hvis der kommer noget frem du føler du skal tvinge dig selv til at acceptere eller holde ud så er det ikke godt for dig...

Jeg synes bare at han tit irritere mig og jeg ofte vil lave om på ham feks..

han er en rigtig god mand med hjertet på det rette sted, hjælpsom , kærlig, lyttende, gør alt hvad han kan for at jeg har det godt osv osv .. 

Jeg føler bare jeg går og er trist i hverdagen, som om at jeg har svært ved at accepeter livet sån her, tænker tit på om det er det rigtig sted jeg er , eller om jeg bare ikke kan "tåle" at jeg er lykkelige uden drama.. 

Forelskelsen er der ikke mere, men det jo heller ikke unormalt at den bliver til hverdag .. 

Jamen er bare så forvirret ..

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis du elsker din mand, og han ellers behandler dig ordentligt, er du i det rigtige forhold. 

Jamen ved jeg elsker ham. Men som nævnt tidligere, vræsser jeg tit af ham, mugger, bider af ham ..

han er en rigtig go mand.

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Forstil dig din mand sammen med en anden kvinde og vis det ikke Gør dig noget er der ikke mere at hente mellem jer.Det er sådan jeg selv ville vide det

Lige nu vil det ikke gør mig noget, men VIL det så det hvis det blev virkeligt ?? 

Jeg er Van til at falde for dem med badboy look, den her gang har jeg taget den anden vej og valgt en med hjertet det rette sted , måske det var dumt? Måske det for kedeligt for mig? Måske jeg bare ikke dyr til et alm forhold uden drama eller er han bare ikke noget for mig andet hans "hjerte"? 

Anmeld

22. februar 2015

B&J

Anonym skriver:

Jeg synes bare at han tit irritere mig og jeg ofte vil lave om på ham feks..

han er en rigtig god mand med hjertet på det rette sted, hjælpsom , kærlig, lyttende, gør alt hvad han kan for at jeg har det godt osv osv .. 

Jeg føler bare jeg går og er trist i hverdagen, som om at jeg har svært ved at accepeter livet sån her, tænker tit på om det er det rigtig sted jeg er , eller om jeg bare ikke kan "tåle" at jeg er lykkelige uden drama.. 

Forelskelsen er der ikke mere, men det jo heller ikke unormalt at den bliver til hverdag .. 

Jamen er bare så forvirret ..

Selv om jeg snart har været sammen med min i 7år og tænker da ind i mellem åhhh så dum han er men 2 minutter efter er det glemt og elsker ham af hele mit hjerte kan slet ikke forstille mig en dag uden ham. jeg er heller ikke ny forelsket mere men ELSKER min kæreste. VIRKELIG MEGET!

Men er det dig der er trist? eller over forholdet????

hvorfor lave ham om? elsker du ham, som den mand han er?

Et forhold er langt fra perfekt , MEN vil ikke bytte min kæreste for nogle anden fyr i denne verden

Anmeld

22. februar 2015

Bshizzle

Der er jo ingen tvivl om at du gerne vil ham.. I følge af de ting du har nævnt 

Men måske du skulle vende den om...

Er du sikker på det ik er dig den er gal med? 

Har du overvejet om du har en lille Depression som påvirker dig til det triste humør og negative sider? 

Måske er du bare stresset i hverdage pga andre ting? 

Måske har du/i brug for tid til at nyde hinanden noget mere i ugen. 

Anmeld

22. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Jamen ved jeg elsker ham. Men som nævnt tidligere, vræsser jeg tit af ham, mugger, bider af ham ..

han er en rigtig go mand.

Jeg synes at du skal bruge noget tid på at tænke over hvad dine følelser bunder i. Måske eventuelt skrive dem ned. Og prøv at komme ud over "han irriterer mig" o.s.v. Mærk efter helt nede i maven om det her er manden du vil leve dit liv sammen med. Uanset hvor irriteret jeg er på min mand og hvor træt jeg er af ham, så ved jeg at det skal være os to for evigt, og min kærlighed forsvinder aldrig selvom jeg er sur på ham.

Sådan som du beskriver dit humør kunne det godt bunde i at du ikke er sammen med den rigtige mand, men det kunne også bunde i at det i virkeligheden er dig selv du ikke er tilfreds med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.