Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Jeg synes bare at han tit irritere mig og jeg ofte vil lave om på ham feks..
han er en rigtig god mand med hjertet på det rette sted, hjælpsom , kærlig, lyttende, gør alt hvad han kan for at jeg har det godt osv osv ..
Jeg føler bare jeg går og er trist i hverdagen, som om at jeg har svært ved at accepeter livet sån her, tænker tit på om det er det rigtig sted jeg er , eller om jeg bare ikke kan "tåle" at jeg er lykkelige uden drama..
Forelskelsen er der ikke mere, men det jo heller ikke unormalt at den bliver til hverdag ..
Jamen er bare så forvirret ..
Vil som andre også foreslå at du måske taler ud med din læge om hvordan du har det...
Måske er du heldig din læge også kan fungere som psykolog og du kan komme der til samtaler og ellers kan personen henvise dig til psykolog eller anden "behandling" som du måske har brug for...
Kan være så simpelt at du måske skal have lysbehandling, eller at du måske skal gå til noget terapi en gang om ugen i 6 uger for at hjælpe med at ændre tankemønstre...
Man kan godt blive låst fast i "offer-rollen" i et forhold hvor man har svært ved at give slip på mistro og drama som man har været vant til...
Jeg havde en fantastisk veninde, min mor og min faster der er spirituel til at hjælpe mig ud af det igen efter at have været i en del uheldige forhold i træk med meget drama, løgne og usikkerhed...
Nu har jeg det godt i et forhold der er langt fra perfekt men vi passer sammen og passer på hinanden
Idag præcis er det faktisk 11 år og 1 måned siden vi gav hinanden løfte om at være sammen for altid (ikke gift
)...
Anmeld