Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg tror den bunder lidt i at jeg bare ikke kan/vil accepeter at jeg er sammen med en mand der ikke har badboy lokket eller store muskler eller drama hverdag.. 

Tror ikke jeg giver mig selv lov til at være glad for et sund forhold ..

for er jo rigtig glad for at jeg ikke skal være bange for utroskab altså jeg har min fulde tillid til ham.. Måske jeg bange for at jeg bare skal være en der brokker mig .. Men samtidlig med er sex lysen også væk .. Ork der spilder mange ting

Det er skidesvært at finde en mand der rammer den rigtige balance, hvor han både er reelt omsorgsfuld og kærlig og som også kan finde ud af at slå i bordet og sige fra.

Jeg har også været i forhold hvor jeg nærmest ubevidst provokerede mine kærester, bare for at få dem til at mande sig op.

Jeg kan ikke råde dig, og det er kun dig der ved hvor din grænse går. Men det er vigtigt at man ikke mister respekten for sin mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen hvad faldt du for siden han er overvægtig den gang må du da ha set igennem fingrene med det....

hvad med ja lave jeres livstil om begge to og vis du støtter ham for at tabe sig er ikke nemt....

og fordi de udnyttet ham er jo fordi han er for god af sig... Det er jo noget i kan snakke om, om han syntes er et problem... 

det jeg fald for var: smile huller, styr på livet, altså fast job, snart uddannet, venlighed, hjælpsom, lyttende .. 

må sige han gør os noget, altså han spiser sundere, har meldt sig ind i et trænings center, men han falder bare så hurtigt i, at man ikke rigtig kan se at der sker noget..

vi snakker om det 1000 gange, hvor dumt jeg synes det er, da han ikke selv har for mange penge osv osv.. men det som om han på ingen måde kan se det, eller han gør i hvertfald ikke noget ved det 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Men hvis du går og har det sådan, tror jeg godt han kan fornemme det - man bliver skør af at tænke frem og tilbage og du er ikke helhjertet i forholdet nu. 

han spørg hvertfald jævnligt om der er noget galt, hvorfor jeg skal have sådan en kort lunte til tider.. osv.. 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er skidesvært at finde en mand der rammer den rigtige balance, hvor han både er reelt omsorgsfuld og kærlig og som også kan finde ud af at slå i bordet og sige fra.

Jeg har også været i forhold hvor jeg nærmest ubevidst provokerede mine kærester, bare for at få dem til at mande sig op.

Jeg kan ikke råde dig, og det er kun dig der ved hvor din grænse går. Men det er vigtigt at man ikke mister respekten for sin mand.

ja det rigtig svært, for har prøvet at være så tæt på at miste ham der var jeg ked af det selve dagen, men så efterfølgende var det okey med mig, ved ikke om det var fordi han ikke ku lade mig være, han skrev hele tiden.. 

det der os bare kan få mig op i det røde felt er at han skal være så påstålig, altså alt hvad han siger er det rigtig.. også selvom det er forkert, så skal man enten diskueter med ham eller bare gi ham ret .. ORK ..

sexuelt vil jeg gerne have han er lidt dominerende, hvilket han siger at det ka han godt være, men der sker bare ingenting, og jeg har mistet lysten til sex.. 

Anmeld

23. februar 2015

B&J

Anonym skriver:

det jeg fald for var: smile huller, styr på livet, altså fast job, snart uddannet, venlighed, hjælpsom, lyttende .. 

må sige han gør os noget, altså han spiser sundere, har meldt sig ind i et trænings center, men han falder bare så hurtigt i, at man ikke rigtig kan se at der sker noget..

vi snakker om det 1000 gange, hvor dumt jeg synes det er, da han ikke selv har for mange penge osv osv.. men det som om han på ingen måde kan se det, eller han gør i hvertfald ikke noget ved det 

det er jo det der er problemet. du støtter ham ikke ved at fortælle hvor dumt det er osv. ved i spiser anderledes er et kæmpe skridt trænings centeret med  ( er du med ham eller gør han det alene)

og det med ha er overvægtig, jamen det er jo en del af ham og hvis han ikke selv ønsker at tabe sig så hjælper, ingen ris og ros.

MEN husk du skal jo være der 100% og falder i?!

man må godt små hygge sig lidt men bare ikke for meget. for kroppen skal jo have lidt.

og i starten er det nemt men så bliver svært. det er ikke bare noget man gør.

men i mine øjne lyder han som en fantastisk fyr, som bare ønsker dig i hans liv men syntes ikke helt du vil, måske skulle du tænke over om det er dig der har et problem? skal ikke lyde ondt. men hvis hans eneste problem er overvægten ja så må du have mig undskylde...

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er jo det der er problemet. du støtter ham ikke ved at fortælle hvor dumt det er osv. ved i spiser anderledes er et kæmpe skridt trænings centeret med  ( er du med ham eller gør han det alene)

og det med ha er overvægtig, jamen det er jo en del af ham og hvis han ikke selv ønsker at tabe sig så hjælper, ingen ris og ros.

MEN husk du skal jo være der 100% og falder i?!

man må godt små hygge sig lidt men bare ikke for meget. for kroppen skal jo have lidt.

og i starten er det nemt men så bliver svært. det er ikke bare noget man gør.

men i mine øjne lyder han som en fantastisk fyr, som bare ønsker dig i hans liv men syntes ikke helt du vil, måske skulle du tænke over om det er dig der har et problem? skal ikke lyde ondt. men hvis hans eneste problem er overvægten ja så må du have mig undskylde...

nogen gange er jeg os bare bange for at det er mig, der bare vil have et problem eller have noget at brokke mig over.. ( hvis du kan følge mig) .. 

han er også en rigtig god mand, der vil gør alt hvad han kan for mig og mit barn.

vi træner sammen eller så er han med en ven .. ved selv hvor svært han har ved at være overvægtig for som han os selv siger så har han bare ikke stop klodsen for go mad.. 

mindre problem er også bare at han tit er så påstålig, også selvom han ikke har ret, så ska man enten diskutere eller lade ham få ret..

sex, jeg vil gerne han er lidt dominerende, som han siger han os ka være, men der sker bare ingenting, og min lyst er forsvundet..

Anmeld

23. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg synes bare at han tit irritere mig og jeg ofte vil lave om på ham feks..

han er en rigtig god mand med hjertet på det rette sted, hjælpsom , kærlig, lyttende, gør alt hvad han kan for at jeg har det godt osv osv .. 

Jeg føler bare jeg går og er trist i hverdagen, som om at jeg har svært ved at accepeter livet sån her, tænker tit på om det er det rigtig sted jeg er , eller om jeg bare ikke kan "tåle" at jeg er lykkelige uden drama.. 

Forelskelsen er der ikke mere, men det jo heller ikke unormalt at den bliver til hverdag .. 

Jamen er bare så forvirret ..

Vil som andre også foreslå at du måske taler ud med din læge om hvordan du har det...

Måske er du heldig din læge også kan fungere som psykolog og du kan komme der til samtaler og ellers kan personen henvise dig til psykolog eller anden "behandling" som du måske har brug for...

Kan være så simpelt at du måske skal have lysbehandling, eller at du måske skal gå til noget terapi en gang om ugen i 6 uger for at hjælpe med at ændre tankemønstre...

Man kan godt blive låst fast i "offer-rollen" i et forhold hvor man har svært ved at give slip på mistro og drama som man har været vant til...

Jeg havde en fantastisk veninde, min mor og min faster der er spirituel til at hjælpe mig ud af det igen efter at have været i en del uheldige forhold i træk med meget drama, løgne og usikkerhed...

Nu har jeg det godt i et forhold der er langt fra perfekt men vi passer sammen og passer på hinanden Idag præcis er det faktisk 11 år og 1 måned siden vi gav hinanden løfte om at være sammen for altid (ikke gift )...

Anmeld

23. februar 2015

MorDk

Anonym skriver:

Jamen ved jeg elsker ham. Men som nævnt tidligere, vræsser jeg tit af ham, mugger, bider af ham ..

han er en rigtig go mand.

Har I sex? Det kan hjælpe... 

Anmeld

23. februar 2015

Frk.1986

Anonym skriver:

nogen gange er jeg os bare bange for at det er mig, der bare vil have et problem eller have noget at brokke mig over.. ( hvis du kan følge mig) .. 

han er også en rigtig god mand, der vil gør alt hvad han kan for mig og mit barn.

vi træner sammen eller så er han med en ven .. ved selv hvor svært han har ved at være overvægtig for som han os selv siger så har han bare ikke stop klodsen for go mad.. 

mindre problem er også bare at han tit er så påstålig, også selvom han ikke har ret, så ska man enten diskutere eller lade ham få ret..

sex, jeg vil gerne han er lidt dominerende, som han siger han os ka være, men der sker bare ingenting, og min lyst er forsvundet..

Ååh mine alarmklokker ringer bare når du nævner at lysten til sex er væk…
Har du tænkt på om I måske i virkeligheden (set fra din side) bare er gode venner?
Det er bare møgsvært at stå i den der situation, og der er kun dig selv der kan finde ud af hvad du skal gøre, men tror altså at den der pause væk fra hinanden kan hjælpe dig en del til at finde ud af hvad det er du vil.
Jeg tror ikke der er noget galt med dig, og jeg tror ikke du nødvendigvis er nødt til at være sammen med badboys, måske er din kæreste bare ikke den rette…
Det er i hvert fald meget lettere at være sammen med en ordentlig istedet for de der badboys, men der skal bare være en balance mellem jer, og det kan jo altså være lidt svært lige at møde den fyr der har det.

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Vil som andre også foreslå at du måske taler ud med din læge om hvordan du har det...

Måske er du heldig din læge også kan fungere som psykolog og du kan komme der til samtaler og ellers kan personen henvise dig til psykolog eller anden "behandling" som du måske har brug for...

Kan være så simpelt at du måske skal have lysbehandling, eller at du måske skal gå til noget terapi en gang om ugen i 6 uger for at hjælpe med at ændre tankemønstre...

Man kan godt blive låst fast i "offer-rollen" i et forhold hvor man har svært ved at give slip på mistro og drama som man har været vant til...

Jeg havde en fantastisk veninde, min mor og min faster der er spirituel til at hjælpe mig ud af det igen efter at have været i en del uheldige forhold i træk med meget drama, løgne og usikkerhed...

Nu har jeg det godt i et forhold der er langt fra perfekt men vi passer sammen og passer på hinanden Idag præcis er det faktisk 11 år og 1 måned siden vi gav hinanden løfte om at være sammen for altid (ikke gift )...

Ja det kunne være en go ide at jeg måske gik den vej og fik arbejdet med mig selv ..

stort tillykke mwd det, hvor må det være fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.