Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Han har så mange undskyldninger til ikk r cykle , han arbejder 2km fra hans bopæl , der skal køres eller tages bus. 

Han spiser generalt meget og forkert og han ved det godt  

synes det svært jeg skal "underholde" ham under motion eftersom jeg os har mit barn ..

To km? . Er der ikke noget frugt eller nødder han kan lide? Herhjemme spiser vi meget frugt og hos min mor begge dele, jeg er selv helt vild med mandler. Prøv at tage en snak om hvad det gør ved dig at han ikke rigtig tænker sig om, håber at i kan finde en løsning (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Hmm, jeg tænker egenlig at jeg ville være ret ked af hvis min mand fandt en masse ting ved mig, som han synes skulle rettes/forbedres, ligesom du gør ved din kæreste. Ikke for at dunke dig oven i hovedet, men jeg forstår ikke helt hvorfor du egenlig faldt for ham og er sammen med ham nu, hvis der er så meget i vejen med ham.

Anmeld

24. februar 2015

Sprit25

Nu spørger du så får du svar. 

Nej jeg tror ikke I er rigtige for hinanden udfra hvad du beskriver her. Når du bliver spurgt hvad du faldt for nævner du "praktiske" ting. Ikke udseende, ikke han får dig til at grine ikke at han er mega sexede til trods for hans overvægt. Jeg tror du er nød til at kigge ind ad og arbejde lidt med dig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.