Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

Studerendemor

Vi kører til grænsen og slår plat eller krone om vi skal køre til højre eller venstre. Så ser vi, hvor vi ender i Europa... Det har ingen af os prøvet før, og vi glæder os helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

sne190810

Vi skal afsted 2 voksne og 3 børn, ned til Sydspanien, hvor mine forældre har lejet et hus med pool+spa og inviteret os ned. 
Så vi skal betale for flybilletter, som vi ikke lige har fået købt endnu, men regner med at vi skal lægge mellem 6-8.000. Havde vi været tidligere ude, kunne vi have fået det til de 5000 kr for 5 flybilletter. 

Jeg ved ikke hvor mange penge vi ender med at bruge, da vi flyver ned så vi lige får et par dage i Barcelona inden vi lejer bil, og kører ned til Valencia hvor mine forældre og huset er. 

Min mormor kommer også derned, så tror det bliver rigtig hyggeligt, varmt og afslappende for os alle. 

Vores piger glæder sig i hvert fald, og snakker allerede om det stort set hver dag.

Udover det, har vi snakket om min mand og jeg, at tage en forlænget weekend i slutsommeren til Amsterdam, bare os to og lade op på kæreste-kontoen. 

Anmeld

9. februar 2015

August2015

De seneste mange år har vi tilbragt hele sommeren i Asien.... men i år duer det ikke at rejse langt væk. 

Har termin med vores første barn d. 8/8. Så fly er udelukket. 

Vi har ikke lagt nogle planer for sommeren endnu.... men vi har overvejet en rejse til påske. 

Har været meget hårdt ramt af kvalme og opkast... og er stadig ikke ovre kvalme, hovedpine og max. træthed endnu, så har slet ikke haft overskud til at tænke på, hvad jeg mon magter i juli måned. 

Andre, der har/har haft termin omkring august? Hvad har/havde I så af planer for sommerferien? :-) 

Ville være fedt med noget inspiration. 

Anmeld

9. februar 2015

God-mor

lineog4 skriver:

Kan altså også anbefale selv at stykke ferien sammen. Vi drager til Agadir i Marokko på lørdag og det koster 9000 for fly og 3.800 for hotel for os 5. Sidste år var vi 14 dage i Tyrkiet 6 mennesker (3 voksne og 3 børn) og vi gav med halvpension 17000

Det vil jeg kigge på tak

Anmeld

9. februar 2015

Clisolka

Nix! Ikke planlagt noget - endnu 

Det er begrænset hvor langt vi kan tage. Min pige på 4 år bliver køresyg efter 5 min i bus, og vi har ikke bil  Det er dog blevet bedre efter hun fik lagt dræn i december måned, så vi er så småt begyndt at træne at køre i bus. 

Vi plejer dog at tage i Sommerland Sjælland - ca. 30 min kørsel i tog, så det regner vi også med at vi skal i år 

Anmeld

9. februar 2015

Købmagerkonen

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, har i planlagt jeres sommerferie endnu? 

Hvis ja, hvor går turen så hen?

Hvem har i booket igennem?

Og hva kommer ferien til at koste ca?

Vh stine

Da det endnu ikke er lykkedes at producere et barn, betyder det ekstra meget for mig at kunne se frem til eksempelvis ferier (det var samme scenarie sidste sommer), så jeg har allerede set på flere forskellige muligheder.

Vi plejer at være på storbyferie i fx Lissabon, Rom, Berlin, Prag el.lign. men i år har vi lyst til at se noget mere natur, så vi overvejer enten Norge eller Skotland... Da vi ikke har en bil, bliver det nok noget med at tage fly til enten Edinburgh eller Bergen, leje bil i lufthavnen og så tage et par overnatninger 3-4 steder rundt omkring. Lige nu hælder vi mest til Skotland, da det er lidt billigere, og så tage overnatninger i Edinburgh, Inverness, Isle of Skye og Oban - og så bare se en masse, stoppe op undervejs, nyde naturen og omgivelserne og drikke/spise hvad vi lyster Vi regner med at det bliver ca 4000,- pr person for fly+billeje+overnatning

Anmeld

9. februar 2015

Stjerneskud84

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, har i planlagt jeres sommerferie endnu? 

Hvis ja, hvor går turen så hen?

Hvem har i booket igennem?

Og hva kommer ferien til at koste ca?

Vh stine

Vi har ikke planlagt sommerferien endnu... Vi plejer normalt at tage i sommerhus..  

Jeg tror det ender med, at vi tager på forskellige dagsturer i stedet for.. 

Vores mindste datter kan har det allerbedst i vante omgivelser.. Især hvor hun har aftener og nætter hvor hun ikke kan finde ro... 

Anmeld

9. februar 2015

BinaMor

Vi tager alene ned i min svigerforældres sommerhus i 14 dage til spanien så der sparer vi en del.

det vil nok blive ialt 10.000 kr.

med børnene planlægger vi sommerhus i dk, legoland og muligvis en tur mere i sensommeren til spanien igen.

et skud på det vil være ca 15.000.

Anmeld

9. februar 2015

MorDk

Vi rejser 14 dage til Grækenland (Sivota) 

Rejsen kostede 22.500 kr. fly t/r, ophold + morgenmad

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss BananaHammock skriver:

Vores er planlagt men går i år til Horsens sygehus hvor tvillingerne vil komme til verden. Det er alt vi kan "overskue" i år 

Verdens bedst planlagt sommerferie!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.