Vi har endnu ikke styr på, hvornår vi holder sommerferie, så her er ferien endnu ikke, hverken planlagt eller bestilt, og det tror jeg ikke, at den bliver før måske omkring april/maj, da vi skal have fundet ud af, hvad der kan passe hele familien. Min mand og jeg gider ikke charter, men storbyferie med en krudtugle er måske heller ikke det mest optimale
.
Heldigvis har jeg mange andre rejser at planlægge lige nu, så der er faktisk ikke lige tid til også at få styr på sommeren
.
Vi tager et kort smut til England og ser fodbold om 3 uger, og det bruger vi ca. 5000,- (2 pers). I september/oktober har jeg to ture i planlægningsfasen. Den ene bliver en forlænget weekend et sted i Europa med en flok veninder, som jeg forventer, at vi bruger omkring 4000,- på per kvinde (inkl. lommepenge). Deruover skal jeg også til NYC, men her ved jeg endnu ikke, om det bliver alene, med manden eller med en veninde (afhænger af noget arbejde og en evt. graviditet), men prisen for selve rejsen kommer til at blive omkring 10.000 per person og så kommer der nok lige så meget til i lommepenge.
Anmeld