Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

Mettefpigen

StineW79 skriver:

Heldigvis er der længe til, så meget ka nå at ske! Vh stine

Det gør det desværre ikk, da jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal skaffe de penge henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi skal på bryllupsrejse til Thailand her snart (blev gift den 13. december ), så med så dyr en ferie nu her, kommer der ikke til at ske ret meget til sommer.  Bryllupsrejsen kommer til at koste os i alt ca. 30.000 kr. Vi har ikke bestilt gennem noget rejseselskab, men har selv været ude og købe billetter og booke hotel rundt omkring. Vi har dog alligevel planlagt en tur til Fanø i løbet at sommeren. Det bliver nok en forlænget weekend, og så tager vi svigermutti med.  Vi deler udgifterne til en fælles ferielejlighed med hende, så regner med at turen løber op i måske 4000 kr. Vi regner med at bestille ferien her inden længe. Min mand skal bare lige have sin sommerferie helt på plads først. Mere bliver det ikke til, men det er nu også rigeligt for os. Bryllupsrejsen bliver vores første ferie sammen siden påsken 2012, så det er en stor luksus for os at komme af sted 2 gange på et år.

Anmeld

11. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
JC2014 skriver:

Vi skal på bryllupsrejse til Thailand her snart (blev gift den 13. december ), så med så dyr en ferie nu her, kommer der ikke til at ske ret meget til sommer.  Bryllupsrejsen kommer til at koste os i alt ca. 30.000 kr. Vi har ikke bestilt gennem noget rejseselskab, men har selv været ude og købe billetter og booke hotel rundt omkring. Vi har dog alligevel planlagt en tur til Fanø i løbet at sommeren. Det bliver nok en forlænget weekend, og så tager vi svigermutti med.  Vi deler udgifterne til en fælles ferielejlighed med hende, så regner med at turen løber op i måske 4000 kr. Vi regner med at bestille ferien her inden længe. Min mand skal bare lige have sin sommerferie helt på plads først. Mere bliver det ikke til, men det er nu også rigeligt for os. Bryllupsrejsen bliver vores første ferie sammen siden påsken 2012, så det er en stor luksus for os at komme af sted 2 gange på et år.

Bryllupsrejse i theiland lyder helt fantastisk! Rigtig god tur. Vh stine

Anmeld

12. februar 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014
StineW79 skriver:

Bryllupsrejse i theiland lyder helt fantastisk! Rigtig god tur. Vh stine

Tusind tak! Jeg håber også at vi kommer til at synes at det er et rigtig skønt sted!

Anmeld

13. februar 2015

MorDk

StineW79 skriver:

Hvem rejser i med? X

Falk Lauritsen. Og har lige nu set at vores rejse er 5000 billigere.... nu... arrrghhH!

Anmeld

13. februar 2015

StineW79

MorDk skriver:

Falk Lauritsen. Og har lige nu set at vores rejse er 5000 billigere.... nu... arrrghhH!

Ej hvor surt! Hva uger er det i? X

Anmeld

13. februar 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har endnu ikke styr på, hvornår vi holder sommerferie, så her er ferien endnu ikke, hverken planlagt eller bestilt, og det tror jeg ikke, at den bliver før måske omkring april/maj, da vi skal have fundet ud af, hvad der kan passe hele familien. Min mand og jeg gider ikke charter, men storbyferie med en krudtugle er måske heller ikke det mest optimale .

Heldigvis har jeg mange andre rejser at planlægge lige nu, så der er faktisk ikke lige tid til også at få styr på sommeren 

Vi tager et kort smut til England og ser fodbold om 3 uger, og det bruger vi ca. 5000,- (2 pers). I september/oktober har jeg to ture i planlægningsfasen. Den ene bliver en forlænget weekend et sted i Europa med en flok veninder, som jeg forventer, at vi bruger omkring 4000,- på per kvinde (inkl. lommepenge). Deruover skal jeg også til NYC, men her ved jeg endnu ikke, om det bliver alene, med manden eller med en veninde (afhænger af noget arbejde og en evt. graviditet), men prisen for selve rejsen kommer til at blive omkring 10.000 per person og så kommer der nok lige så meget til i lommepenge.

Anmeld

13. februar 2015

majba

Moooooooartilto:) skriver:

Vi har lige bestilt et sommerhus i Jylland ved ebletofte fra den 27 juni til 11 juli det koster bare i sommerhuset 8000kr så er der jo så benzin, færge mad og oplevelse så vi kommer nok af med meget  

vi har booket gemmen novasol , det gør vi hvergang vi tager til Jylland  

Glæd jer! Djursland er så smukt! Og Ebeltoft er en rigtig rigtig skøn by. 

Anmeld

13. februar 2015

April-baby

Vi flytter her i næste måned i hus, så der bliver hverken penge eller tid til at rejse, plus jeg har termin i April, så det bliver bare dejlige Danmark i år (:

Anmeld

13. februar 2015

StineW79

Janey skriver:

Vi har endnu ikke styr på, hvornår vi holder sommerferie, så her er ferien endnu ikke, hverken planlagt eller bestilt, og det tror jeg ikke, at den bliver før måske omkring april/maj, da vi skal have fundet ud af, hvad der kan passe hele familien. Min mand og jeg gider ikke charter, men storbyferie med en krudtugle er måske heller ikke det mest optimale .

Heldigvis har jeg mange andre rejser at planlægge lige nu, så der er faktisk ikke lige tid til også at få styr på sommeren 

Vi tager et kort smut til England og ser fodbold om 3 uger, og det bruger vi ca. 5000,- (2 pers). I september/oktober har jeg to ture i planlægningsfasen. Den ene bliver en forlænget weekend et sted i Europa med en flok veninder, som jeg forventer, at vi bruger omkring 4000,- på per kvinde (inkl. lommepenge). Deruover skal jeg også til NYC, men her ved jeg endnu ikke, om det bliver alene, med manden eller med en veninde (afhænger af noget arbejde og en evt. graviditet), men prisen for selve rejsen kommer til at blive omkring 10.000 per person og så kommer der nok lige så meget til i lommepenge.

Jeg håber også på et par ture til london endten med kæresten eller et par veninder. Min venindes kusine bor i et kæmpe hus i London, hvor vi ka bo gratis ( mig og veninder ) hvilket jo er rigtig fedt! 

Men har faktisk også lidt en drøm om at komme til Paris med kæresten på en forlænget weekende i efteråret, så måske det bliver det i stedét for London, hvor vi har været mange gange. 

For at dine rejseplanen og graviditet går efter planen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.