Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
God-mor skriver:

Vi har snakket om at bestille en uge eller 14 dage til en græsk ø, og holde 110 procent badeferie. Budgettet hedder max. 10.000 kr. for os alle tre, da vi lige har været på skiferie, så der skal ikke være for dyrt. 

Vi køber altid afbudsrejser, og der spare vi altid flere 1000 kr. 

Vi har også snakket om at finde en afbudsrejse de sidste par år, men vejret i dk har bare været så fantastisk, at vi er gået fra det igen. Pluds at kærstens nerver ik helt er til det med ik 100 procent at vide hva man får osv, hvor jeg bare vil ha en sng at sove i og en pool så er jeg glad vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

StineW79

mortilnoahogmelina skriver:

Egentlig er der bestilt ferie her hjemme på campingplads i egen vogn for første gang blev købt sidste år .. men vi snakker lidt om 14 dage til Tyrkiet i syedet da vi kan leje en lejlighed billigt  

Elsker Tyrkiet! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Bshizzle skriver:

Vi plejer osse at være go til at planlægge sommerferie i rigtig god tid.. 

Men normalt ligger vi på camping, men det har vi droppet i år da vi skal flytte i Juni..

så tænker vi får ret travlt samt skal ungerne får masser nye oplevelser i det nye hus 

Meeeeen.... Vi er næsten hvert år i et legeland, så tænker Legoland går turen til igen i år 

Vi har haft sæsonkort til Legoland de sidste 3 år og vi elsker det! 

Ja i får da nok at se til med flytning osv. Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Mor i Aarhus skriver:

Vi kører til grænsen og slår plat eller krone om vi skal køre til højre eller venstre. Så ser vi, hvor vi ender i Europa... Det har ingen af os prøvet før, og vi glæder os helt vildt

Genial ide!

Hvor gamle er jeres børn? Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

sne190810 skriver:

Vi skal afsted 2 voksne og 3 børn, ned til Sydspanien, hvor mine forældre har lejet et hus med pool+spa og inviteret os ned. 
Så vi skal betale for flybilletter, som vi ikke lige har fået købt endnu, men regner med at vi skal lægge mellem 6-8.000. Havde vi været tidligere ude, kunne vi have fået det til de 5000 kr for 5 flybilletter. 

Jeg ved ikke hvor mange penge vi ender med at bruge, da vi flyver ned så vi lige får et par dage i Barcelona inden vi lejer bil, og kører ned til Valencia hvor mine forældre og huset er. 

Min mormor kommer også derned, så tror det bliver rigtig hyggeligt, varmt og afslappende for os alle. 

Vores piger glæder sig i hvert fald, og snakker allerede om det stort set hver dag.

Udover det, har vi snakket om min mand og jeg, at tage en forlænget weekend i slutsommeren til Amsterdam, bare os to og lade op på kæreste-kontoen. 

Det lyder også rigtig dejligt!

Vi var afsted med svigerfar og hans kone, kærstens søsters familie for nogle år siden, inden vi selv fik børn. Det var så fedt. Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

August2015 skriver:

De seneste mange år har vi tilbragt hele sommeren i Asien.... men i år duer det ikke at rejse langt væk. 

Har termin med vores første barn d. 8/8. Så fly er udelukket. 

Vi har ikke lagt nogle planer for sommeren endnu.... men vi har overvejet en rejse til påske. 

Har været meget hårdt ramt af kvalme og opkast... og er stadig ikke ovre kvalme, hovedpine og max. træthed endnu, så har slet ikke haft overskud til at tænke på, hvad jeg mon magter i juli måned. 

Andre, der har/har haft termin omkring august? Hvad har/havde I så af planer for sommerferien? :-) 

Ville være fedt med noget inspiration. 

Lyder som en god plan med ferie i påsken i stedet for i sommerferien! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

Studerendemor

StineW79 skriver:

Genial ide!

Hvor gamle er jeres børn? Vh stine

Knap fem til den tid 

Anmeld

10. februar 2015

Mettefpigen

Nej, fordi jeg står med eksamener i juni og står uden indkomst i juli og aug, så her bliver der ikk rigtig noget at planlægge da jeg ikk aner hvor mange penge jeg har...

Anmeld

10. februar 2015

Louise H.

Jeg har termin den 15. Juni, så vi skal ikke på ferie i år. Har dog lovet vores stortå pige væk et par dage til sin mormor og morfar og et par dage til sin bedstemor og bedstefar. Ellers skal vi bare barsle og hygge herhjemme, med udflugter nogle dage :-)

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Clisolka skriver:

Nix! Ikke planlagt noget - endnu 

Det er begrænset hvor langt vi kan tage. Min pige på 4 år bliver køresyg efter 5 min i bus, og vi har ikke bil  Det er dog blevet bedre efter hun fik lagt dræn i december måned, så vi er så småt begyndt at træne at køre i bus. 

Vi plejer dog at tage i Sommerland Sjælland - ca. 30 min kørsel i tog, så det regner vi også med at vi skal i år 

Godt at det er blevet bedre! Det er da også fedt at køre i tog, så kan man både sidde og læse og lege og bare slappe af! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.