Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

Tip!

Ingen planer endnu, jeg starter med at blive færdig uddannet pædagog i starten af juni..   

Så hvis jeg ikke får arbejde, har vi masser af tid til ferie og hygge. 

Det eneste der er "planlagt" er 4 dages kærestetur med wellness, hygge, vin og kultur...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

EAF

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, har i planlagt jeres sommerferie endnu? 

Hvis ja, hvor går turen så hen?

Hvem har i booket igennem?

Og hva kommer ferien til at koste ca?

Vh stine

Spg. 1: Rømø

Spg. 2: Min faster, vi låner hendes hus gratis - tror kun vi skal klippe græs og vande nogen af hendes planter. Denne gang skal vi nok være der i 14 dages tid.. 

Spg. 3: Ingen anelse  

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
MummiT skriver:

Jeg tager med min datter på ø-lejr til sommer. Hun er ca 1 år til den tid, så jeg håber hun får rigtig meget ud af det! Jeg er selv spejder og elsker lejrliv, så det skal nok blive rigtig godt! 

Og så skal vi nok til kbh 1 uges tid eller sådan noget, sammen med min mor, hvor vi skal bo i en lææææækker lejlighed vi lejer gennem hendes arbejde 

Ø-lejren koster ca 1000 kr inkl transport og mad. 

Og københavnerturen skal jeg kun betale for transport, og så give lidt til mad og sådan. Så det er til at klare 

Er sikker på at ø-lejer nok ska blive et hit. Har flere venner der er fdf'er som har haft deres unger med på lejer, siden de var helt små. Vh stine

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

Jibbe skriver:

I april allerede?! Tror først toke starter til juni. Hvor vi har planlagt at flytte, så der ikke er for mange skift.

Ja hun ska starte når hun er 2,9 år. Heldigvis er det i samme børnehave som thea går i sfo i, så ka hente dem samme sted, hvilket er dejligt!

Lyder som en god plan, med mindst mulige skift, og spændende med flytningen. X

Anmeld

9. februar 2015

Vik

Vi venter en lillemand i starten af maj, så ikke så mange planer i år. Vi har et sommerhus i Estland , så det bliver nok til en tur dertil og så måske  en tur til Tyskland . Ellers nyder vi bare vejret i dk( forhåbning med masser af sol og varme) og laaaaang ferie

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

MHB skriver:

Vi har også talt om at tage til Astrid Lindgrens Världen til næste år! Jeg har selv været der som barn et par gange og det var fantastisk! 

Teltlejren er lidt et sats men det er wn oplevelse vi gerne vil give vores søn og jeg vidste ikke jeg var gravid da vi meldte os til, så nu er vi lidt på standby indtil vi ved hvornår lillebrøster vil ud og hvordan sidste del af graviditeten går  

Vi har nemlig også talt om det længe, men har syntes at alberte var for lille til rigtigt at få noget ud af det. Tror faktisk jeg vil kigge på mulighederne i det i år! Vh stine

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

PT skriver:

Du må lige give besked, hvis du kommer. Så må vil endelig få drukket den kop kaffe xx

Ja nemlig! X

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

Bshizzle skriver:

Sommerferie ... 

Vi har faktisk ikke rigtig snakket ferie endnu 

Ja hallo der er jo ligesom ku 6 mdr'er til

Ej det er fordi vi altid går i gang med planlægningen ret sent, og aldrig helt ved hva vi vil. Men i år, har vi sparet lidt extra op, så tænkte at det måske ku være fint med lidt inspiration allerede nu vh stine

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

esiuol22 skriver:

Vi låner svingers sommerhus så det er gratis, men spiser så en del ude.

Ville frygteligt gerne rejse her i vinterferien men min søn vil ikke ud at flyve  efter en lidt mærkelig ladning, da vi kom hjem fra Italien.

Prøver stadig at overtale ham for ellers kommer vi ikke nogle steder.

Vi plejer også at være så heldige at ku låne et par sommerhuse gratis i familien, hvilket vi elsker! Og det betyder godt nok også meget for økonomien, at man ik ska ud og leje et hus. Vi plejer at spise feks frokost eller aftensmad ud, når vi er i sommerhus. Også har vi en regl om at man mindst ska ha 1 is pr dag, helst 2 eller flere hvis du spørg ungerne vh stine

Anmeld

9. februar 2015

StineW79

Pinkypie skriver:

Har intet planlagt endnu, men har endnu ingen børn, så føler ikke det haster så meget(her tænker jeg på evt. Billig billetter osv.)

Men da det er første år i år,jeg ikke skal med de gamle på ferie(jaja, i know ) har jeg en lille aftale med min veninde , at vi nok tager en tur på sommerferie sammen 

+ min kæreste og jeg , har snakket om evt. At tage på ferie sammen(hans far kan muligvis skaffe os billige flybilletter ), men nu må vi se

Desuden har min veninde en eller anden ide om vi skal til London igen meget snart (var det også i okt) .. Pyha, aner ikke hvor jeg skal få pengene fra 

Ja det er helt klart en af fordelene ved ik at ha børn! Før i tiden, ku kærsten og jeg også sagtens lige finde på at tage en smut tur til feks London eller barcalona i en forlænget weekende, hvis vi lige faldt over billige billetter, også bare finde et billigt sted at bo, når vi var ankommet.

Børn kræver vist bare lidt mere planlægning og lidt extra penge på feriekontoen vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.