Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg tager med min datter på ø-lejr til sommer. Hun er ca 1 år til den tid, så jeg håber hun får rigtig meget ud af det! Jeg er selv spejder og elsker lejrliv, så det skal nok blive rigtig godt! 

Og så skal vi nok til kbh 1 uges tid eller sådan noget, sammen med min mor, hvor vi skal bo i en lææææækker lejlighed vi lejer gennem hendes arbejde 

Ø-lejren koster ca 1000 kr inkl transport og mad. 

Og københavnerturen skal jeg kun betale for transport, og så give lidt til mad og sådan. Så det er til at klare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

Jibbe

StineW79 skriver:

Ja det er frygtligt! Alberte ska starte i børnehave til april, også er hun bare ik lille længer.

Får helt ondt i maven over at mine børn bliver så store altså x

I april allerede?! Tror først toke starter til juni. Hvor vi har planlagt at flytte, så der ikke er for mange skift.

Anmeld

8. februar 2015

MHB

StineW79 skriver:

Uha modigt, modigt med en telttur op til termin! 

Vi har faktisk også tit snakket om at tage til Sverige. Thea og alberte er ved at være så store nu ( 6 år og 3 år til sommer ) at det ku være sjovt at tage op og se pippi's by osv.. Vh stine

Vi har også talt om at tage til Astrid Lindgrens Världen til næste år! Jeg har selv været der som barn et par gange og det var fantastisk! 

Teltlejren er lidt et sats men det er wn oplevelse vi gerne vil give vores søn og jeg vidste ikke jeg var gravid da vi meldte os til, så nu er vi lidt på standby indtil vi ved hvornår lillebrøster vil ud og hvordan sidste del af graviditeten går  

Anmeld

8. februar 2015

bøllen

Jibbe skriver:

Vi skal flytte til Svendborg i mindst et år. Huset lejer vi ud. Lars skal læse på Ærø et år, og vi savner lidt Sydfyn. Men vi kommer da tilbage tror jeg 

Ej spændende  om I kommer tilbage eller ender med at blive .Blev da lige nysgerrig  hvor gammel er det drengene er ved at være ?

Anmeld

8. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
UmmA skriver:

Vi ved hvad vi skal men Ikke helt Hvornaar endnu.

jeg rejser alene hjem til DK med drengene i 1,5maaneds tid hvor vi lejer en lejlighed og en bil, regner med det kommer til at koste en 24000-30000kr

Med min mand tager vi til Italien i 10dage men vi ved ikke hvornaar da min mand kun kan faa ferie i sidste oejeblik, kender ikke pris men haaber vi kan holde det under 25000.

Vi skal en uge til UK nu her hvis min mand kan faa fri, hvis han ikke kan udskyder vi det til sommer, der skal vi  bo his noget familie saa dejligt billigt.

I aar bliver vores foerste rigtige familie-ferie saa glaeder mig

Du må lige skrive på fB, hvis I kommer herover. Kunne være sjovt at mødes

Anmeld

8. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Satser på snart at komme til london! Ska lige godt i gang med mine nye jobs ( en fast stilling og noget vikar ) også håber jeg at kommer der over først på sommeren! X

Du må lige give besked, hvis du kommer. Så må vil endelig få drukket den kop kaffe xx

Anmeld

8. februar 2015

Bshizzle

Sommerferie ... 

Vi har faktisk ikke rigtig snakket ferie endnu 

Anmeld

8. februar 2015

esiuol22

Vi låner svingers sommerhus så det er gratis, men spiser så en del ude.

Ville frygteligt gerne rejse her i vinterferien men min søn vil ikke ud at flyve  efter en lidt mærkelig ladning, da vi kom hjem fra Italien.

Prøver stadig at overtale ham for ellers kommer vi ikke nogle steder.

Anmeld

8. februar 2015

Pinkypie

Har intet planlagt endnu, men har endnu ingen børn, så føler ikke det haster så meget(her tænker jeg på evt. Billig billetter osv.)

Men da det er første år i år,jeg ikke skal med de gamle på ferie(jaja, i know ) har jeg en lille aftale med min veninde , at vi nok tager en tur på sommerferie sammen 

+ min kæreste og jeg , har snakket om evt. At tage på ferie sammen(hans far kan muligvis skaffe os billige flybilletter ), men nu må vi se

Desuden har min veninde en eller anden ide om vi skal til London igen meget snart (var det også i okt) .. Pyha, aner ikke hvor jeg skal få pengene fra 

Anmeld

8. februar 2015

Tip!

Jibbe skriver:

Vi skal flytte til Svendborg i mindst et år. Huset lejer vi ud. Lars skal læse på Ærø et år, og vi savner lidt Sydfyn. Men vi kommer da tilbage tror jeg 

Nu er jeg nysgerrig.. Hvad skal din mand læse på Ærø? 

Min bror bor derovre, og læser hf kombineret med søfart... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.