Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
FruOlsen skriver:

Da det endnu ikke er lykkedes at producere et barn, betyder det ekstra meget for mig at kunne se frem til eksempelvis ferier (det var samme scenarie sidste sommer), så jeg har allerede set på flere forskellige muligheder.

Vi plejer at være på storbyferie i fx Lissabon, Rom, Berlin, Prag el.lign. men i år har vi lyst til at se noget mere natur, så vi overvejer enten Norge eller Skotland... Da vi ikke har en bil, bliver det nok noget med at tage fly til enten Edinburgh eller Bergen, leje bil i lufthavnen og så tage et par overnatninger 3-4 steder rundt omkring. Lige nu hælder vi mest til Skotland, da det er lidt billigere, og så tage overnatninger i Edinburgh, Inverness, Isle of Skye og Oban - og så bare se en masse, stoppe op undervejs, nyde naturen og omgivelserne og drikke/spise hvad vi lyster Vi regner med at det bliver ca 4000,- pr person for fly+billeje+overnatning

Skotland sku være helt fantastisk! Var i mødregruppe med en fra Skotland og hun fortalte tit om hvor smukt der er. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

StineW79

Stjerneskud84 skriver:

Vi har ikke planlagt sommerferien endnu... Vi plejer normalt at tage i sommerhus..  

Jeg tror det ender med, at vi tager på forskellige dagsturer i stedet for.. 

Vores mindste datter kan har det allerbedst i vante omgivelser.. Især hvor hun har aftener og nætter hvor hun ikke kan finde ro... 

Sommerhus og endags tur lyder meget som vores normale sommerferie. Og den danske ommer de sidste mange år, har været helt perfekt! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

BinaMor skriver:

Vi tager alene ned i min svigerforældres sommerhus i 14 dage til spanien så der sparer vi en del.

det vil nok blive ialt 10.000 kr.

med børnene planlægger vi sommerhus i dk, legoland og muligvis en tur mere i sensommeren til spanien igen.

et skud på det vil være ca 15.000.

Lyder som nogle rigtig gode planer!! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

MorDk skriver:

Vi rejser 14 dage til Grækenland (Sivota) 

Rejsen kostede 22.500 kr. fly t/r, ophold + morgenmad

Hvem rejser i med? X

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Mettefpigen skriver:

Nej, fordi jeg står med eksamener i juni og står uden indkomst i juli og aug, så her bliver der ikk rigtig noget at planlægge da jeg ikk aner hvor mange penge jeg har...

Heldigvis er der længe til, så meget ka nå at ske! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

StineW79

Louise H. skriver:

Jeg har termin den 15. Juni, så vi skal ikke på ferie i år. Har dog lovet vores stortå pige væk et par dage til sin mormor og morfar og et par dage til sin bedstemor og bedstefar. Ellers skal vi bare barsle og hygge herhjemme, med udflugter nogle dage :-)

Uha vores ville også elske at komme på ferie ved bedsterne! Vh stine

Anmeld

10. februar 2015

Bettina19

Vi skal 1 måned til Brasillien, med vores børn og mandens mor, moster og bror (fra 1. Juli - 2-3. August)

vi har ikke bestilt billetter endnu, men bliver gjort i denne måned af mandens moster.

lige nu venter vi på pas' og skal finde kufferter, da vi skal 1 barn på næsten og 1 på 1 år (til den tid) 

vi slipper heldigvis for at skulle betale for hotel, da manden har familie og venner vi skal bo hos.  

så prismæssigt omkring 15-16.000kr 

Anmeld

10. februar 2015

Oliviars

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, har i planlagt jeres sommerferie endnu? 

Hvis ja, hvor går turen så hen?

Hvem har i booket igennem?

Og hva kommer ferien til at koste ca?

Vh stine

Vi har sparet og sparet op og rejser til New York, Washington og Chicago til sommer�� Rejser med bebs som til den tid er 9 mdr og ved vi ikke får råd senere så det var med at komme afsted nu. 

Anmeld

10. februar 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
StineW79 skriver:

Vh stine

Vi har lige bestilt et sommerhus i Jylland ved ebletofte fra den 27 juni til 11 juli det koster bare i sommerhuset 8000kr så er der jo så benzin, færge mad og oplevelse så vi kommer nok af med meget  

vi har booket gemmen novasol , det gør vi hvergang vi tager til Jylland  

Anmeld

10. februar 2015

LLT.

StineW79 skriver:

Vh stine

Både planlagt og bestilt

her går turen på kør selv ferie til kroatien i uge 27-28. Med campingplads, mad og lommepenge for 2 voksne og 3 børn bliver det ca 10.000kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.