Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Clarasmor2010 skriver:

Vi skal 14 dage til Italien i mobilehome sammen med mine forældre og søskende og deres familier. Super skøn tur vi har gjort to gange før. Mine forældre betaler mobilehomes, så vi skal bare betale flybilletterne som har kostet 3200kr for os 4 :-) ellers skal vi hygge derhjemme med årlig tur i Tivoli, på Bakken og Bonbonland :-)

Det lyder altså også meget godt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

helle85

StineW79 skriver:

Vi elsker også bare at pakke en madkurv og køre på ture ud i landet eller til stranden. Og med de sommere vi har haft de sidste par år, har det været helt perfekt!

Vi har været så heldige at ku låne både svigerfars og min mosters sommerhuse gratis de sidste 5-6 år, hvilket jo betyder meget for pengepungen! Vh stine

Ja og børnene nyder det 

ja det er godt man har familie man kan låne af

Desværre har vi bare ikke mulighed for det, men da vores børn ikke er vant til ande, så føler de Heller ikke at de gå glip af noget endnu

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

MHB skriver:

Vi bruger som regel sommeren på at tage en uge til svigerne på Bornholm og en uge i mine forældres sommerhus i Sverige og ellers bare være hjemme.

I år er intet planlagt da jeg har termin i slutningen af Juli så vi venter med planer til vi er tættere på! Vi har dog tilmeldt os en teltlejr der slutter den dag jeg har termin så den må vi lige se om det bliver til noget 

Uha modigt, modigt med en telttur op til termin! 

Vi har faktisk også tit snakket om at tage til Sverige. Thea og alberte er ved at være så store nu ( 6 år og 3 år til sommer ) at det ku være sjovt at tage op og se pippi's by osv.. Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

hannetheis skriver:

i år skal vi være hjemme. Og på små forlystelses ture.

vi venter nr 3 midt juli så bliver ikke til mere i år

Kender det godt! Alberte bliver 3 i starten af juli, så for 3 år siden holdte vi også "rolig" ferie! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

Jibbe

bøllen skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig  skal I flytte ?? Hvor flytter I hen ? Har I solgt huset osv ??

Vi skal flytte til Svendborg i mindst et år. Huset lejer vi ud. Lars skal læse på Ærø et år, og vi savner lidt Sydfyn. Men vi kommer da tilbage tror jeg 

Anmeld

8. februar 2015

Jibbe

StineW79 skriver:

Kender det godt! Alberte bliver 3 i starten af juli, så for 3 år siden holdte vi også "rolig" ferie! Vh stine

Og hvad sker der lige for at vores små babyer bliver 3!!!!

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Masig skriver:

Jeg synes også det er hyggeligt. Er nok lidt mere til hotelferie, men ikke med børn. Der er camping bare bedre synes jeg.... Men ville ikke tage på camping bare mig og manden.... Men vi har været på camping med den store et par gange nu, og det er bare så hyggeligt  Så kunne da godt tænkes det blev overvejet til sommer igen 

Camping og børn passer nemlig bare perfekt sammen! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

UmmA skriver:

Vi ved hvad vi skal men Ikke helt Hvornaar endnu.

jeg rejser alene hjem til DK med drengene i 1,5maaneds tid hvor vi lejer en lejlighed og en bil, regner med det kommer til at koste en 24000-30000kr

Med min mand tager vi til Italien i 10dage men vi ved ikke hvornaar da min mand kun kan faa ferie i sidste oejeblik, kender ikke pris men haaber vi kan holde det under 25000.

Vi skal en uge til UK nu her hvis min mand kan faa fri, hvis han ikke kan udskyder vi det til sommer, der skal vi  bo his noget familie saa dejligt billigt.

I aar bliver vores foerste rigtige familie-ferie saa glaeder mig

Det lyder også som nogle rigtig gode planer! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

Masig

StineW79 skriver:

Camping og børn passer nemlig bare perfekt sammen! Vh stine

Helt enig 

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Jibbe skriver:

Og hvad sker der lige for at vores små babyer bliver 3!!!!

Ja det er frygtligt! Alberte ska starte i børnehave til april, også er hun bare ik lille længer.

Får helt ondt i maven over at mine børn bliver så store altså x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.