Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

lineog4

Men vinterferien helt planlagt rejser med mormor og ungerne til Agadir næste lørdag - jubi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

lineog4

modesty skriver:

Vi bliver altid hjemme, jeg elsker Danmark om sommeren og ser ingen grund til at rejse dér. I stedet rejser vi om vinteren. 

Hvis jeg kunne placere min ferie vinter eller efterår ville jeg også foretrække det...

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jibbe skriver:

Vi har ikke planlagt noget andet end en flytning til den anden ende af landet i juni. Så det kommer vores sommer til at handle om

Det lyder da også som vigtig planlægning! Og så føles det hele jo også nyt og spændene, og så er ferie ik helt så vigtigt! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Mom skriver:

Vi tager med svigerne i sommerhus nede i Marielyst, var der også sidste år og det er jo et fantastisk område.

Til April tager vi med den store af vores børn på en tre-dage tur til Rom

Sommerhus ferien koster 4.000 kr., da vi slår halv skade med svigerne, også mad og fornøjelser oveni, så vi regner med ca. 8.000-10.000 kr.

Rom turen koster i rejse og overnatninger 10.500, og vi tager 1.000 Euro med i lommepenge (8.000 d.kr), så i alt 18.500 kr.

Uha en tur til ROM lyder godt! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

MyLove E skriver:

Vi har ikke planlagt sommerferie. Det er ikke så vigtigt. Så tager vi måske på camping, eller noget.

Vi skal nok til Sjælland og besøge farfar og farmor.

Men i april skal vi 14 dage til Norge. Vi har lejet en "lejlighed" ( det er kælderen i et hus) 

Vi skal give 2100 danske kroner det er så billigt 

JEG GLÆDER MIG 

Det lyder da mega fedt, og rigtig billigt! X

Anmeld

8. februar 2015

Masig

StineW79 skriver:

Årh elskede camping som barn, og ka stadig drømme om campingferie. Desvære er kærsten bare ik så vild med iden vh stine

Jeg synes også det er hyggeligt. Er nok lidt mere til hotelferie, men ikke med børn. Der er camping bare bedre synes jeg.... Men ville ikke tage på camping bare mig og manden.... Men vi har været på camping med den store et par gange nu, og det er bare så hyggeligt  Så kunne da godt tænkes det blev overvejet til sommer igen 

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

modesty skriver:

Vi bliver altid hjemme, jeg elsker Danmark om sommeren og ser ingen grund til at rejse dér. I stedet rejser vi om vinteren. 

De sidste mange sommere i dk, har også bare været helt perfekte! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Lady Marion <3 skriver:

Florida uge 29/30 gennem FDM travel 36000 incl billeje . 5 personer 

Det lyder da slet ik dyrt for 5 personer! Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

PT skriver:

I maj skal jeg have en lang weekend i London med en veninde ( ja, vi bor kun to timer væk, og vi er der mindst en gang om måneden), men denne gang uden børn, så jeg skal se de museer, jeg aldrig kommer ind på  

Vi ville have været i Amsterdam, men kan kun komme væk 3 dage, så vi blev enige om London i stedet for.

I august skal ungerne og jeg til Vendsyssel i 14 dage. Vi lejer min mosters og onkels sommerhus, regner jeg med (hvis det er ledigt), og så lejer jeg en bil, så jeg kan vise noget af Danmark til mine børn 

Alt i alt kommer det vel til at koste 17-18000 kr inkl flybilletter, parkering, billeje mm

Satser på snart at komme til london! Ska lige godt i gang med mine nye jobs ( en fast stilling og noget vikar ) også håber jeg at kommer der over først på sommeren! X

Anmeld

8. februar 2015

Hulubulu86

Vi ved hvad vi skal men Ikke helt Hvornaar endnu.

jeg rejser alene hjem til DK med drengene i 1,5maaneds tid hvor vi lejer en lejlighed og en bil, regner med det kommer til at koste en 24000-30000kr

Med min mand tager vi til Italien i 10dage men vi ved ikke hvornaar da min mand kun kan faa ferie i sidste oejeblik, kender ikke pris men haaber vi kan holde det under 25000.

Vi skal en uge til UK nu her hvis min mand kan faa fri, hvis han ikke kan udskyder vi det til sommer, der skal vi  bo his noget familie saa dejligt billigt.

I aar bliver vores foerste rigtige familie-ferie saa glaeder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.