Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

I maj skal jeg have en lang weekend i London med en veninde ( ja, vi bor kun to timer væk, og vi er der mindst en gang om måneden), men denne gang uden børn, så jeg skal se de museer, jeg aldrig kommer ind på  

Vi ville have været i Amsterdam, men kan kun komme væk 3 dage, så vi blev enige om London i stedet for.

I august skal ungerne og jeg til Vendsyssel i 14 dage. Vi lejer min mosters og onkels sommerhus, regner jeg med (hvis det er ledigt), og så lejer jeg en bil, så jeg kan vise noget af Danmark til mine børn 

Alt i alt kommer det vel til at koste 17-18000 kr inkl flybilletter, parkering, billeje mm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Masig skriver:

Vi har en lille på lige knap 6 mdr til sommer, og har lige købt ny bil, så vi dropper ferien i år. Vi har snakket om måske at tage et par dage på camping i en hytte, men ikke sikkert det bliver til noget. Kan være vi bare hygger os herhjemme med nogle hyggelige ture i skov og på strand og lidt forlystelsesparker eller lignende... den store skal starte i børnehave lige inden ferien så der sker vist rigeligt for ham lige på det tidspunkt også... så mon ikke det bare bliver en stille og rolig sommerferie i år 

Årh elskede camping som barn, og ka stadig drømme om campingferie. Desvære er kærsten bare ik så vild med iden vh stine

Anmeld

8. februar 2015

Clarasmor2010

Vi skal 14 dage til Italien i mobilehome sammen med mine forældre og søskende og deres familier. Super skøn tur vi har gjort to gange før. Mine forældre betaler mobilehomes, så vi skal bare betale flybilletterne som har kostet 3200kr for os 4 :-) ellers skal vi hygge derhjemme med årlig tur i Tivoli, på Bakken og Bonbonland :-)

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Troldemommi skriver:

Svigermors sommerhus ved Lendrup strand, all inklusive og så er det gratis 

vi gør det hver sommer og det er såååå dejligt 

Monica 

Vi har i mange været så heldige at ku låne svigerfars sommerhus ved vinderup, hvor der er dejlig badestrand tæt på. Vi har også i mange år lånt min mosters sommerhus tæt på Thyborøn og vi elsker det!! Det er seriøst årets højdepunkt at komme i sommerhus, og de nægter at få betaling for dem, så vi plejer at lave et par godterkurve, med vin og andre gode ting i, som tak for lån.

I år har vi dog sparet lidt penge sammen og thea på 6 år vil gerne en tur til Mallorca. Vi var der da hun blev 3 år, og hun snakker stadig om den ferie, så vi overvejer det kraftigt. Ved bare ik om det er for varmt i selve sommerferien.. Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

lineog4 skriver:

Vi skal igen igen igen til Italien med telt og familiebesøg. I år har vi talt om vi skal først til Pompeji og så til Gargano og ja så stoppe hos familien i Vicenza hvor vi i år skal til Venezia (vi er 60km fra hvert år og ungerne har stadig ikke set byen).

Uha pompeji er et af mine drømme rejsemål. Har villet se det siden jeg var helt, helt lille ( mærkligt barn, ved jeg godt )

Syntes bare altid at jeg har hørt at der ik er så mange overnatnings/ oplevelse muligheder i nærheden af, så at hvis man ska afsted, ska bo i en storby, også med en bus, som tager flere timer om at komme frem til selve pompeji?? Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

MHB

Vi bruger som regel sommeren på at tage en uge til svigerne på Bornholm og en uge i mine forældres sommerhus i Sverige og ellers bare være hjemme.

I år er intet planlagt da jeg har termin i slutningen af Juli så vi venter med planer til vi er tættere på! Vi har dog tilmeldt os en teltlejr der slutter den dag jeg har termin så den må vi lige se om det bliver til noget 

Anmeld

8. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

i år skal vi være hjemme. Og på små forlystelses ture.

vi venter nr 3 midt juli så bliver ikke til mere i år

Anmeld

8. februar 2015

lineog4

StineW79 skriver:

Uha pompeji er et af mine drømme rejsemål. Har villet se det siden jeg var helt, helt lille ( mærkligt barn, ved jeg godt )

Syntes bare altid at jeg har hørt at der ik er så mange overnatnings/ oplevelse muligheder i nærheden af, så at hvis man ska afsted, ska bo i en storby, også med en bus, som tager flere timer om at komme frem til selve pompeji?? Vh stine

Da jeg var der sidst og denne gang bliver det i telt, og ja er nok ikke klods op af, men der går et tog. 

Vil da tro der er hoteller udover det lige i nærheden, men har ikke tjekket det.

og det er helt fantastisk at se

Anmeld

8. februar 2015

bøllen

Vi har ikke planlagt noget andet end en flytning til den anden ende af landet i juni. Så det kommer vores sommer til at handle om

Nu bliver jeg nysgerrig  skal I flytte ?? Hvor flytter I hen ? Har I solgt huset osv ??

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

helle85 skriver:

jeg har ikke stemt da vi som sådan ikke laver noget i sommerferien vi tager i bonbonland 1 gang hver sommer.

ellers laver vi bare ting her hjemme tager på stranden, tager medpakke med på legepladsen osv. da vi hverken har råd til at lege sommerhus eller udlandsferie  

Vi elsker også bare at pakke en madkurv og køre på ture ud i landet eller til stranden. Og med de sommere vi har haft de sidste par år, har det været helt perfekt!

Vi har været så heldige at ku låne både svigerfars og min mosters sommerhuse gratis de sidste 5-6 år, hvilket jo betyder meget for pengepungen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.