Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:
Jeg kan overhovedet ikke se det er nedladende
Jeg fik en baby bog af min store søster, var så glad for den. Og nej havde ikke bedt om den. - Jeg har aldrig været mor før
- Ja, men så han ved hvad der sker med baby. Det er jo også hans, er det ikke sjovt at vide, at i uge 21 kan barnet høre stemmer osv.
selvfølgelige er jeg såret. Han kan sgu godt læse dem, og glæde sig sammen med mig til vores største gave i livet kommer. og vi går fra to til tre 

Men han glæder sig da. Han glæder sig bare på en anden måde end dig. Tænk om han istedet påstod du skulle gøre det på hans måde. Min manda måde var fx at ordne praktisk, arbejde r... Ud af bukserne så han fik mere tid hjemme med baby (og mig), det var at passe på mig: jeg måtte i hans øjne intet løfte knapt nok en liter mælk, det at jeg cyklede og når der var sne, i hans optik skulle jeg bindes til sengen osv. Hans fokus var at passe på mig, mit fokus var passe på baby.
Han var fuldstændig ligeglad med størrelse på baby i uge 23, og om den kunne det ene eller det andet. Han lyttede og så var det det, og han passede videre på sin kæreste som forresten også bar på hans barn. Jeg nåede da også at blive skuffet et par gange, men mest af alt var jeg bare så glad for det lille væsen i min mave og jeg vidste med sikkerhed han også var glad for vi skulle have en baby, men han kunne ikke forholde sig til den alien i min mave - eneste forholden sig til, var han nægtede sex for hans barn skulle ikke.....
og ærligt, jeg ville ikke også selvom jeg er kvinde blive glad for en bog om den fantastiske graviditet, eller væn dig til at blive mor, eller hvad pokker de nu kan hedde. Det er da spild af penge og jeg tror såmænd heller ikke på der er en måde og kun en. Jeg gennemtyggede liberobogen især om hvor stor baby var hvornår og det var det.
Anmeld