Når jeg siger slikposer så tænker jeg 20 30 år ud i fremtiden. Over vægt, julemærkehjem og livsstilssygdomme. . Det får man ikke af en sutteflaske. Folk er i dag så fede og så usunde at de burde have deres egen postnummer
Så er der nogen som foreslår en drikkedunk / flaske
Jeg har set på nogen i dag i BR en lille gul flaske med en kanin på og rummer ½ liter og skruelåg med en plastdims til at sutte på
Om den plastdims er hår plast eller blød latex kan jeg ikke se den store forskel, men det er åbenbart sådan i vil have det
Så er der nogen som siger voksen baby. Det håber jeg ikke sker, men hvis så er der ikke noget at gøre ved det. Det er noget i hjernen som vender forkert og vil være det samme at sige til en bøsse, du skal gifte dig med en pige
Til - HCK
Jeg forstår dig, og det at skille sig ud fra flertal er altid svært. Folk har altid travlt med andre ,men deres egen lille anne gård kan de ikke passe
Syntes ikke jeg er efter dig men ville bare gerne hjælpe så din søn ikke skulle føle sig forkert eller blive drillet.
Lige for at give en anden vinkel, undersøgelser har vist at immunforsvaret bliver styrket ved at blive udsat for de bakterie i næsen / bussemænd, jeg er ikke efter dem når de pille næse, og spiser et par grønne mænd, men jeg fortæller dem at det er noget man kan gøre for sig selv og ikke blandt andre, det samme gælder når de udforsker sig selv, det er normalt men ikke noget man gør mellem andre mennesker.
Sådan er der nogle normer, og vi som forældre må prøve at beskytte våres børn og lærer dem at begå sig i samfundet. At man ikke kan falde i søvn uden flaske, kan give problemer når man fx vil sove sammen med andre, det samme ville være tilfældet hvis man ikke kan falde i søvn uden at ligge og pille næse eller mere, så jeg ser det som et problem, når det er noget han mener han ikke kan undværer.
Og ja så er jeg bange for at han på et tidspunkt selv bliver usikker på sig selv, og føle sig forkert, vil også forstå ham hvis han vender sig mod jer som forældre hvis i ikke hjælper ham. Jeg ville i hvert fald have det dårligt med hvis jeg fx ikke havde lært det at undersøge sig selv var i orden men ikke i Føtex.
Håber du forstår min besked ret, er lidt bange for du eventuelt misforstår mine hensigter, så det er sidste forsøg fra mig. Venlig hilsen mig