Anonym skriver:
Når jeg siger slikposer så tænker jeg 20 30 år ud i fremtiden. Over vægt, julemærkehjem og livsstilssygdomme. . Det får man ikke af en sutteflaske. Folk er i dag så fede og så usunde at de burde have deres egen postnummer
Så er der nogen som foreslår en drikkedunk / flaske
Jeg har set på nogen i dag i BR en lille gul flaske med en kanin på og rummer ½ liter og skruelåg med en plastdims til at sutte på
Om den plastdims er hår plast eller blød latex kan jeg ikke se den store forskel, men det er åbenbart sådan i vil have det
Så er der nogen som siger voksen baby. Det håber jeg ikke sker, men hvis så er der ikke noget at gøre ved det. Det er noget i hjernen som vender forkert og vil være det samme at sige til en bøsse, du skal gifte dig med en pige
Til - HCK
Jeg forstår dig, og det at skille sig ud fra flertal er altid svært. Folk har altid travlt med andre ,men deres egen lille anne gård kan de ikke passe
Om du giver en gul drikkedunk eller en sutteflaske med mælk er fuldstændig hip som hap når det handler om tænder, men det er bare ikke hip som hap når du tænker på, at din søns kammerater opdager det.
Jeg kan slet ikke forstå, du ikke kan se, at det ikke er socialt accepteret og du påfører din søn en hemmelighed som gør han skal gå og være bange for at det bliver opdaget blandt kammerater.
Han er 10 år, om lidt tid går stemmen i overgang, han får hår i skridtet, han oplever at vågne med en stivert ja sågar få vådedrømme, han vil få anderledes tanker om piger osv osv osv. Hvorfor skal han dog også bumle med en frygt for at det bliver opdaget han bruger sutteflaske, når det er noget man kan gøre ved til i forhold til fx sengevæder? Og nej du skal ikke gå i BR og købe en gul flaske med en kanin på, du skal smutte i den nærmeste sportsbutik og købe en drikkedunk der kan stå fremme på hans natbord når der er gæster eller endnu bedre spørge ham hvilken en han synes er god/sej/acceptabel.
Din lille dreng er blevet stor og skal tage mange lange skridt ud i den store verden, og det er din ypperste opgave at ruste ham til de lange skridt og ikke mindst se i øjnene han er blevet stor - tro mig jeg gad også godt jeg kunne bestemme det tøj min datter på 11 skulle gå med, jeg ville gerne stadig flette hendes hår, give hende søde dukker og sammen sy barbitøj, jeg ville også gerne købe en super nuttet drikkedunk i BR, men den tid er forbi. Jeg skal nu med stolthed se min lille pige blive en ung kvinde og nej hvor er jeg stolt, og sgu også stolt af mig selv fordi jeg må have gjort et godt stykke arbejde så hun tør tage skridtene væk fra mig.