Hvor læge bliver det ved????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2015

lineog4

Anonym skriver:

Vi stoper her og siger tak for svar

https://www.youtube.com/watch?v=ekU_vQWH3ZE

Antallet af youtube videoer vil ikke kunne ændre på det faktum, at din dreng vil møde undren fra sin egen aldersgruppe. Du kan sagtens tale de voksnes rationelle side, og jeg vil da aldrig pege fingre af din dreng (tænke mit ikke om din dreng men om hans forældre, men aldrig pege fingre og blot trække på skuldrene og sige: det er et frit land vi lever i).

Kunne simpelthen ikke dy mig og spurgte min datter på 11 (altså kun 1 år ældre end din søn): hvad ville du tænke hvis en i din klasse brugte sutteflaske. Hendes umiddelbart reaktion var uden jeg sagde mere: jeg ville tænke han havde brug for hjælp altså sådan noget psykiater hjælp. Det er den reaktion din søn vil blive mødt af - om det er okay, om det er fair, om det er snævert normalitetsbegreb eller...? Er jo sagen fuldstændig ligegyldig, for det er virkeligheden. 

Jeg kan ikke forstå uafhængigt af krav om vi alle skal rumme, vi skal kunne være forskellige, youtube klip mm, at du vil udsætte din søn for den risiko når nu det ikke er nødvendigt. Men det skal jeg jo selvfølgelig heller ikke forstå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Vi stoper her og siger tak for svar

https://www.youtube.com/watch?v=ekU_vQWH3ZE

Hvad er det du prøver at overbevise om med de videoer?
At fordi det er på Youtube, så er det ok/normalt, at din søn gør det?

Det er normalt/ok at gøre ting fordi det er på nettet? Nej, det er det ikke. og drengen i den video er ikke 10.

Og hvad PRÆCIS var det du ville med den her tråd? Se om der var andre der havde det samme...??
.

Hvorfor ikke bare læs hvad vi skriver til dig, du vil jo gerne have at han stopper(siger det stopper til maj), så hvorfor ikke tage nogle af rådende til dig, i stedet for at prøve at overbevise os om at det er ok eller ej??

Hjælp jeres dreng, så han ikke går igennem det samme som du gjorde, da du var barn. Du ved hvor sårende det er, så hvorfor udsætte ham for det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.