Hej igen kl. er nu 2355 og han har nu sovet i tre timer og flasken ligger på gulvet og er tom.
En ting som kommer lidt bag på mig, er at i angriber hans tænder
Han har de mest flotte tænder som en dreng kan have. Især for tænder sidder som en perlerække og han får ros af sin tandlæge, har aldrig haft huller eller andet skidt
Forklaring er nok at de aldrig er blevet syltet ind i slik og cola. Sådan som hans kammerater gør, men det er der så ikke nogen som siger noget til for det er normalt .Og det er lige der hvor katten er begravet i den her debat ( normalt )
Han har fået mælk. Gryn til morgen mælk ost rugbrød efter skole og kartofler til aften og så slutter vi dagen med sutteflaske.
Det næste som kommer er om han er for tyk. Men nej, han må godt tage et par kilo på.
Jeg har tænkt på det her hele dagen. Det er sært som tingen er skruet sammen. Der er ikke nogen som gør noget ulovlig, men når man skildrer sig ud fra mængden så får man et stempel på ryggen ikke normal.
Og det har ikke noget med intelligens at gøre.
Husker fra min barndom, jeg kunne ikke lide solen og sådan har jeg det stadig, mine veninder kunne ikke forstå at jeg aldrig vil med til stranden nu da det var så godt et vejr . Det er hende den mærkelig, hende gider vi ikke at spørge mere og jeg var der med sat uden for døren, jeg var ikke normal, siden har jeg fundet ud af et have en sart hud som ikke tåler sol. I dag bliver folk advaret med for meget sol på grund af hudkræft, så kan man så lige tænke over det.
Min mor som ikke lever mere kom til at bruge ble. Det var for mig en gyselig tanke som jeg ikke kunne forlis med, bleer var til små børn. Det værste var at de brugte blev hængt til tørre på radiatoren i badeværelset, men skulle spare på kommunens penge, også selv om man havde betalt hver sit i et helt lang liv.
I dag er det blevet normalt at kunne købe bleer fra 0 til 90 år
Jeg han se her i panelet at det er ok hvis min dreng for sin mælk i en drikkedunk, men hvis vi sætter en sut på den drikkedunk så det kun kan løbe ud af et lille hul, så falder hammeren, så går vi over i noget som heder unormal. Og det er der at jeg syntes at vi opfører os mærkelig, kan det ikke være lige meget om farven er rød eller blå, bare den er pæn?
Jeg tror slet ikke af jeg vil have at han stopper med den flaske så længe han selv føler at have det godt og hygger sig med det, for det gør han ingen tvivl om det. Og så vil jeg sige at uanset hvad man gør her i livet så er der altid nogen som vil gøre det anderledes og det skal de have lov til og hvis bare det kan holdes på et plan af en sutteflaske så kan det vel ikke gå helt galt
God nat sov godt