Hmm
der er flere aspekter i det her, så jeg vil dele det op, det kan godt være du ikke er enig/ikke kan lide det jeg skriver
1. I kan ikke gøre noget ved i ikke stoppede det før, men i kan gøre det nu, så prøv at finde ud af om han utryg ved sengetid eller hvad det kan være han ikke kan finde ro til at sove uden, kan det være du bekræfter ham i det, måske ubevidst.
2. Du tror ikke på psykolog? Altså er det at snakke med en psykolog eller er det psykologi i sig selv? Jeg vil mene en fag person kan være en god ting at få med ind over, skole psykolog, ergo terapeut, afspændings pædagog eller hvad man nu er til.
3. Det var rigtig godt du skrev herinde, så i kan få løst den her problematik, det er er rigtig skidt for hans tænder og hans bid at han sutter på sut og drikker mælk inden sengetid, er det mælk eller Mme han får? Jeg ville erstatte med vand i en drikke dunk
4. Prøv at foklarer om problemet i stedet for at forsvarer det, du har nu erkendt problemet nu skal der bare arbejdes på det
så hvis du sybtes folk skriver hårdt eller fortryder du oprettede tråden, så igonerede de indlæg eller foklarer vedkommende hvordan og hvorledes
Anmeld