Anonym skriver:
Der er ike indblandet penge, det er noget han laver
Den flaske har nu været i hele hans leve tid
Psykolog tror jeg ikke på
Og det med at der skulle været gjort noget for længe siden er forsent nu
Nå men der er vel ikke nogen som tager skade af en sutteflaske
Jeg skulle nok ikke have skrevet det her
Jeg synes det er en rigtig god idé at spørger her, der kan sagtens være andre i samme situation..
men jeg synes du har fået nogen dumme svar..
jeg tænker.. At han nok burde stoppe med den, men ikke over night.
hvordan har han det selv med den? Er han floV eller ej?
Hvad hvis han sover sammen med andre.?
Hvad med at foreslå at drikke varm mælk af en kop..? Tænker at han måske også selv ville have det bedre med st gøre det 'alderssvarende'
at snakke med en børnepsykolog synes jeg ikke er en dem ide, ikke fordi jeg tror st han skal gå til psykolog, men han/hun vil helt sikkert have nogen helt andre kompetencer til at besvarer dine spørgsmål... det kunne også være skolrsundhedsplejesken. ..
Jeg er egentlig mest bekymret over den måde du beskriver at det er en hemmelighed. Jeg tror aldrig det er godt som barn at skulle holde noget hemmeligt for man selv eller familien er flov over det..
jeg tror måske også det med pengene kunne have udspring i at han godt ved det ikke er normalt og at han ikke vil belaste dig med sin unormalitet..
Under alle omstændigheder synes jeg, hvis ikke i allerede gør det, at i skal have en snak om hvorfor han gør det, og så få det ud i det åbne rum så det ikke er en hemmelighed...
Held og lykke med det..