Hold nu kæft en lorte aften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

MyLove E

l.kjoeller skriver:

Det er dejligt at høre  det er jo det vigtigste.  Så må vi håbe du får det bedre. 

Tak  Nå men madpakkene smøre jo ikke sig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Mulle0802

MyLove E skriver:

Han sover dårligt fordi,det er hårdt at bo sammen med dig.

Lægen har givet ham sove piller men de virker ikke.

Han  plejer bare aldrig blive så gal. MEN han har det også skidt, hvilket også er derfor jeg lader ham sove.

Synes nu stadig du bebjeder dig selv meget. 

Du har det jo også skidt!

Anmeld

29. januar 2015

Bshizzle

Alle først... Stort Tillykke med dit vægt tab !!! 

Det er så flot! 

Og så kan jeg ikke lade vær med at tænke...

Lad manden være sur og tvær.. 

Kan forstå i har spist og hygget med spil nu 

Men hvorfor venter du ikke med madpakken til i morgen tidlig istedet for? 

Om ik andet, så kunne det være manden din var kølet lidt af og måske stod op og smurte den 

Ellers så tager du den bare i morgen tidlig i dit tempo.. 

Prøv og sæt dig ned i sofaen og pust ud og slap af.. Tænk positivt! 

Øvede det er svært når du allerede føler dig nede i et hul.. Men du har brug for at slappe af og ha "din tid" alene. 

Anmeld

29. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MyLove E skriver:

Jeg er indlagt og får hjælp,det virker bare ikke.

Jeg er så svag psykisk at jeg ikke kan holde til særlig meget...

Og jeg ved også at det er forkert af mig. Hvilket også er det der gør mig så ked af det...

Er det alt det praktiske i hjemmet der bliver uoverskueligt? 

Tænker om I laver mad til to dage af gangen, lader hjemmet rode i ny og næ, om du givet dig liv til at have en øv dag hvor I spiser rugbrødsmad/bestiller pizza eller lignende. Altså om din mand og dig har talt om det praktiske? Det kan måske give mere overskud til at fokusere på det følelsesmæssige? 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E skriver:

Ja. Han spurgte bare hurtigt hvorfor er du ked af det? Og så var det over igen!

Hvor gammel er han? Og hvad svarer du så? Kan forestille mig det må være ret svært at kunne forklare et barn det. 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

mor:) skriver:

Er det alt det praktiske i hjemmet der bliver uoverskueligt? 

Tænker om I laver mad til to dage af gangen, lader hjemmet rode i ny og næ, om du givet dig liv til at have en øv dag hvor I spiser rugbrødsmad/bestiller pizza eller lignende. Altså om din mand og dig har talt om det praktiske? Det kan måske give mere overskud til at fokusere på det følelsesmæssige? 

Vi har madPlan. Vi køre bitz kuren, så opskrifter og indkøbs seddel er lige til at printe ud. Hvilket har gjort det hele meget lettere.

Men fordi der blev lavet lidt for meget mad i sidste uge og vi var ude at spise,s Så var vi kommet lidt bag ud. Så denne uges plan startede onsdag i stedet for mandag. Og så havde vi ikke lige snakket om hvordan vi lige tog dem 

Jeg kan ikke overskue noget, jeg arbejder 12 timer om ugen 4dage fra 7-10.

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

mor:) skriver:

Hvor gammel er han? Og hvad svarer du så? Kan forestille mig det må være ret svært at kunne forklare et barn det. 

Han bliver 4 til maj. Jeg sagde ikke rigtig noget, men fortiden græder jeg stort set hver dag, så han lader bare som ingenting. 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

Bshizzle skriver:

Alle først... Stort Tillykke med dit vægt tab !!! 

Det er så flot! 

Og så kan jeg ikke lade vær med at tænke...

Lad manden være sur og tvær.. 

Kan forstå i har spist og hygget med spil nu 

Men hvorfor venter du ikke med madpakken til i morgen tidlig istedet for? 

Om ik andet, så kunne det være manden din var kølet lidt af og måske stod op og smurte den 

Ellers så tager du den bare i morgen tidlig i dit tempo.. 

Prøv og sæt dig ned i sofaen og pust ud og slap af.. Tænk positivt! 

Øvede det er svært når du allerede føler dig nede i et hul.. Men du har brug for at slappe af og ha "din tid" alene. 

Mange tak

Vi møder begge kl 7 og skal også aflevere. Jeg kan ikke klare dagen hvis jeg skal op Før 5.45 som jeg Gør nu.

Nu er den smurt, men  der er ryddet helt op, men det når jeg nok i morgen..

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E skriver:

Han bliver 4 til maj. Jeg sagde ikke rigtig noget, men fortiden græder jeg stort set hver dag, så han lader bare som ingenting. 

Åh det er da også noget værre noget både for dig, din søn og din mand. Det kan da ikke være nemt

Det er ikke fordi jeg skal blande mig, men jeg tænker det er meget vigtigt at du får talt med ham. Det kan være han tænker at det er hans skyld.

Jeg var i praktik et sted hvor drengen havde en manio-depressiv mor og når hun var nede var han sikker på at det var hans skyld hun havde det sådan. 

Har du fået nogle redskaber (via indlæggelsen) om hvordan du kan tackle de her situationer så du undgår at blive så ked af det? 

Jeg tænker også om I har noget familierådgivning - for det må da også være hårdt for din mand? 

Anmeld

29. januar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Obs at disse kure jo også kan stresser din krop den første måned. Du er vel lidt på afvænning fra det søde det tager jo også i overskudsbunken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.