Hold nu kæft en lorte aften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

Linkaa

MyLove E skriver:

Jeg vil nemlig gerne være perfekt. Og jeg føler ikke at jeg kan eller får lov et at være en perfekt kone. Jeg må ikke gøre noget for ham, og jeg kan ikke selv overskue at finde ud af hvad jeg skal gøre for ham.

Jeg forstår ham godt, men har også sagt 1000 gange at hvis han ikke snart lader mig eller andre hjælp ham, så brænder han sammen.

Og det er jo der vi er nu...

Har du nogle gode råd til hvad jeg kan gøre? ?

En start er at have en plan over pligterne, således at du ikke føler at alt skal gøres hver dag. 

Eks.

støvsugning mandag og torsdag

tøjvask tirsdag, fredag og evt søndag

madplan til hver dag - indkøb en gang om ugen

Og så er det vigtigt i snakker sammen, samt at du får lidt "alenetid" hver uge:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

B&J

jeg er nok lidt fætter modsat, klart din mand måske ligger på sofaen ikke orker det vilde og måske er dårlig og virkelig har behov for at slappe af og ikke lige har det overskud til at lave med men samtidig ikke vil forstyrre dig, så vælger han bare at putte....

også kommer du hjem og skælder mig ud i mine øjne stedet for at sige du er ked af han har det dårligt og han evt kunne putte i en 1 også se om han ville få det beder og i mens kunne du lave mad og få jeres søn til at hjælpe dig også kunne i spille bagefter måske alle 3 sammen...

det med kniven lyder som om din mand har fået nok og det var den sidste løsning for at fortælle han virkelig havde det dårligt og måske også et lille råb om hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.