Hold nu kæft en lorte aften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

MyLove E

l.kjoeller skriver:

Så skal du i mine øjne have akut hjælp??? For selvom jeg også kunne blive ked af din situation  så er det et hverdagsproblem og ikke en tragedie så så har du det ikke godt. Og dit barn vil på sigt kunne  mærke  hvis du er ude af balance  

De kan han allerede, han reagerer ikke rigtig på at jeg har grædt hele tiden. 

Jeg har været indlagt på daghospital i 2 år nu. Og der er bare ikke så meget at hente 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

MyLove E

nielsen80 skriver:

Puha kan godt læse, du virkelig er et skidt sted. Derfor håber jeg ikke du tager det for ilde op, når jeg skriver, jeg synes, du er meget hård ved din mand.

sådan som jeg læser det, så er han træt og småsyg, men han prøver stadig at hjælpe og være der for dig. Måske han ikke gør det super godt, men han burde ligge i sin seng. Og i stedet for at takke ham, får han skæld ud. 

du har det meget skidt, og du skriver selv, han normalt virkelig er der.. Kunne du måske så finde de ekstra resurser i dag og bære over med din mand. Det lyder til, han har en dag, hvor han har brug for det.

Du har helt ret Det er jo også derfor han stadig sover..

Men så må han jo sige hvor skidt han har det, så jeg ved jeg skal Gøre noget. Det har jeg svært ved selv at finde ud af..

Anmeld

29. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MyLove E skriver:

Jeg har været indlagt på daghospital i 2 år nu. Og der er bare ikke så meget at hente 

Undskyld jeg bliver lige nødt til at spørge - er det din søn der ikke reagerer? 

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

MyLove E skriver:

Hvad med dit barn.  Udvikler han sig normalt? Synes det er helt vildt de ikke har fået mere ud af det. Og for mig lyder det som meget svære symptomer  hvis det " blot" er adhd. Det burde være til at behandle.  Håber virkelig  du får hjælp for hvor  er det synd for jer du har det  sådan 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

mor:) skriver:

Kan I ikke bare have fået rugbrødsmad eller andet kedeligt den dag? Du kunne evt. spille lidt med drengen og derefter lave aftensmad? 

Jeg er selv på kur og vil da sige min mand både drikker cola og spiser slik foran mig - det styrker mig blot I at kunne sige nej 

Men kunne det være hvis han har det skidt at han havde brug for en cola?

Rengøring/oprydning/varm aftensmad kan man jo også lade ligge hvis det lige er en dag hvor hverken far eller mor har overskud  

Men jeg tænker at der ikke skal meget til at vælte det hele for dig. Og jeg må indrømme at jeg tænker at du burde tale med en psykolog om det. 

Jeg er indlagt og får hjælp,det virker bare ikke.

Jeg er så svag psykisk at jeg ikke kan holde til særlig meget...

Og jeg ved også at det er forkert af mig. Hvilket også er det der gør mig så ked af det...

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

mor:) skriver:

Undskyld jeg bliver lige nødt til at spørge - er det din søn der ikke reagerer? 

Ja. Han spurgte bare hurtigt hvorfor er du ked af det? Og så var det over igen!

Anmeld

29. januar 2015

Mulle0802

Lige et kram til dig

Du har godt nok meget imod dig! Jeg tænker først, har du nogen at snakke med om hvordan du går og har det til daglig og generelt det du går igennem med din sygdom. 

Jeg tror det er vigtigt du snart stopper op og sætter dig selv først og lære at passe på dig selv.

Din mand lyder meget umoden og er måske stresset? Synes det er helt utilgiveligt hvordan han ligger ansvaret fra sig. I har brug for en ordentlig snak i morgen. 

Blot fordi du er sygemeldt skal du ikke tage hele læsset fordi han sover dårligt om natten (er der nogen speciel grund til det?) Du har nok med at passe på dig selv pt. lyder det som om.

Og tillykke med vægttabet, det er da vildt flot, kan godt det med at have været på kur og blevet vejet (trods men har fortalt manden det flere gange) skal man selv fortælle det, men tror vi kvinder til tider overtolker ting, hvor jeg tror mange mænd glemmer det og ikke ved hvor meget det egentlig betyder for os at de spørger ind til de ting - (lidt hvis det er vigtigt fortæller hun det jo). 

Håber aftenen kan ende godt i den forstand at du vender det om og kigger på dig slev udefra, hvor stolt du kan være over at have klaret det hele trods du er træt og trist, så har du formået at tage dig at din søn og ikke give op (som din mand)

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

l.kjoeller skriver:

Hvad med dit barn.  Udvikler han sig normalt? Synes det er helt vildt de ikke har fået mere ud af det. Og for mig lyder det som meget svære symptomer  hvis det " blot" er adhd. Det burde være til at behandle.  Håber virkelig  du får hjælp for hvor  er det synd for jer du har det  sådan 

Han udvikling sig som han skal, vi har børnehaven på som har en psykolog på ham. Så de er opmærksomme 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

Mulle0802 skriver:

Lige et kram til dig

Du har godt nok meget imod dig! Jeg tænker først, har du nogen at snakke med om hvordan du går og har det til daglig og generelt det du går igennem med din sygdom. 

Jeg tror det er vigtigt du snart stopper op og sætter dig selv først og lære at passe på dig selv.

Din mand lyder meget umoden og er måske stresset? Synes det er helt utilgiveligt hvordan han ligger ansvaret fra sig. I har brug for en ordentlig snak i morgen. 

Blot fordi du er sygemeldt skal du ikke tage hele læsset fordi han sover dårligt om natten (er der nogen speciel grund til det?) Du har nok med at passe på dig selv pt. lyder det som om.

Og tillykke med vægttabet, det er da vildt flot, kan godt det med at have været på kur og blevet vejet (trods men har fortalt manden det flere gange) skal man selv fortælle det, men tror vi kvinder til tider overtolker ting, hvor jeg tror mange mænd glemmer det og ikke ved hvor meget det egentlig betyder for os at de spørger ind til de ting - (lidt hvis det er vigtigt fortæller hun det jo). 

Håber aftenen kan ende godt i den forstand at du vender det om og kigger på dig slev udefra, hvor stolt du kan være over at have klaret det hele trods du er træt og trist, så har du formået at tage dig at din søn og ikke give op (som din mand)

Han sover dårligt fordi,det er hårdt at bo sammen med dig.

Lægen har givet ham sove piller men de virker ikke.

Han  plejer bare aldrig blive så gal. MEN han har det også skidt, hvilket også er derfor jeg lader ham sove.

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

MyLove E skriver:

Han udvikling sig som han skal, vi har børnehaven på som har en psykolog på ham. Så de er opmærksomme 

Det er dejligt at høre  det er jo det vigtigste.  Så må vi håbe du får det bedre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.