Lige et kram til dig
Du har godt nok meget imod dig! Jeg tænker først, har du nogen at snakke med om hvordan du går og har det til daglig og generelt det du går igennem med din sygdom.
Jeg tror det er vigtigt du snart stopper op og sætter dig selv først og lære at passe på dig selv.
Din mand lyder meget umoden og er måske stresset? Synes det er helt utilgiveligt hvordan han ligger ansvaret fra sig. I har brug for en ordentlig snak i morgen.
Blot fordi du er sygemeldt skal du ikke tage hele læsset fordi han sover dårligt om natten (er der nogen speciel grund til det?) Du har nok med at passe på dig selv pt. lyder det som om.
Og tillykke med vægttabet, det er da vildt flot, kan godt det med at have været på kur og blevet vejet (trods men har fortalt manden det flere gange) skal man selv fortælle det, men tror vi kvinder til tider overtolker ting, hvor jeg tror mange mænd glemmer det og ikke ved hvor meget det egentlig betyder for os at de spørger ind til de ting - (lidt hvis det er vigtigt fortæller hun det jo).
Håber aftenen kan ende godt i den forstand at du vender det om og kigger på dig slev udefra, hvor stolt du kan være over at have klaret det hele trods du er træt og trist, så har du formået at tage dig at din søn og ikke give op (som din mand)
Anmeld