Hold nu kæft en lorte aften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.560 visninger
51 svar
99 synes godt om
29. januar 2015

MyLove E

Her kommer lige en LANG smøre! Det er ok hvis ikke magter at læse færdig, har bare brug for at få det ned på skrift!

Først, jeg har virkelig en dejlig mand som skulle altid er der for mig. Og jeg er ikke nem jeg har gået sygemeldt i 2 år, med psykisk sygdom. Jeg er ved at blive udredt for ADHD.

Jeg har meget brug for at sove om dagen. Jeg har også brug for ro.

Min mand sover rigtig dårligt. Han er så også blevet syg.  Jeg var syg i sidste uge, og når jeg er syg så skal jeg nok passe mit barn så godt jeg kan men ellers havde jeg det virkelig dårligt, og det ramte også min psyke.

Til selve problemet :

Jeg henter min mand på arbejde fordi hans bil er punktet og røget til mekaniker. Sår jeg kan ikke nå at sove i dag.

Men henter søn og køre så ud og henter ham så.

Han virker frisk og glad.  De køre så hjem i den ene bil og jeg køre i den anden, og skal hen til en Veninde. Vi har veje dag ( er med på Skive på vægten )

Jeg bliver der 45min. Da jeg så kommet hjem, hiver min søn i mig og siger vi skal spille et spil mor.

min mand ligger sløv på sofaen, og siger meget sølle "men jeg viste ikke hvad jeg skulle lave af mad" 

Jeg siger lidt surt, du kunne bare lave noget, eller ha skrevet.

Jeg må jo så sige til Elias at vi ikke kan spille nu, for jeg skal jo lave aftensmad. Men så kan far måske spille. "Nej det orker jeg ikke" siger han.

Så siger jeg til ham at han kunne jo bare sige at han havde det skidt, men jeg vidste det jo ikke. "Nej men jeg kan jo godt hjælpe", igen meget ynkelig.

Jeg bliver gal og siger jeg ikke gider det der pus med at han skal spille så hellig når han er syg og orden alting. Så må han jo ligge sig. ( forleden hvor han havde det skidt, gjorde han badeværelse rent og vaske vinduer)

Jeg siger så at han bare kan sætte sig hen. Han bliver så piske sur og smider med en kniv ned i kødet og skrider så i seng og smækker døre.

Da jeg så endelig får søn til at forstå at vi må vente med at spille til vi har spist. ( far havde jo lovet ham at jeg ville spille). Får vi så lavet mad, far ville ikke op og spise. Så jeg stod med det hele selv bagefter og skulle jo så også spille og putte.

Der er ingen kontakt til min mand, og sådan er han aldrig.

jeg havde så meget lyst til at skride. Jeg sidder bare og små tuder hele tiden.

Jeg mangler stadig at smøre madpakke og alt muligt. Og jeg kan ikke mere har ikke mere energi. ..

Han har så også Været så rar at købe cola, når han nu ved jeg er på kur og bruger at lade Være at drikke det, og det er så svært.

ja han spurgte hellere ikke om jeg havde tabt mig. Jeg er bare så sur og trist. Og alle selvmords tænker kommer tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Dafnies

Stort kram til dig! 

Sikke en øv-dag! Synes det var tarveligt af din mand bare at lade dig tage hele slæbet. Men hvor er det sejt at du bare klarede det hele og fik lavet mad, hygget, spist og puttet din søn! 

Havde du så tabt dig til vejningen i dag?  

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

Lyder  for mig som  om du skal have  hjælp  søde du. Selvmordstanker så er man ude af balance. Det er ikke godt for familien.  Håber i finder ud af det 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

Dafnies skriver:

Stort kram til dig! 

Sikke en øv-dag! Synes det var tarveligt af din mand bare at lade dig tage hele slæbet. Men hvor er det sejt at du bare klarede det hele og fik lavet mad, hygget, spist og puttet din søn! 

Havde du så tabt dig til vejningen i dag?  

Tak.    Jeg havde tabt mig 1.1 kg, så på 3uger 4.8kg 

Jeg har stadig ikke lavet madpakker, og skal ud og hente madkasser ... Jeg er bare så træt

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

l.kjoeller skriver:

Lyder  for mig som  om du skal have  hjælp  søde du. Selvmordstanker så er man ude af balance. Det er ikke godt for familien.  Håber i finder ud af det 

Nej selvmordstanker ikke godt.. Men det er ved at hver hverdag. .

Anmeld

29. januar 2015

Dafnies

MyLove E skriver:

Tak.    Jeg havde tabt mig 1.1 kg, så på 3uger 4.8kg 

Jeg har stadig ikke lavet madpakker, og skal ud og hente madkasser ... Jeg er bare så træt

Hvor er det sejt! Tillykke, det er flot klaret!  

Kender godt til det med at være helt færdig og stadig have en masse ting der skal ordnes. Er din mand slet ikke til at tale til fornuft? Det ville da kun være fair hvis han lige tog sig sammen og lavede madpakker! 

Anmeld

29. januar 2015

MyLove E

Dafnies skriver:

Hvor er det sejt! Tillykke, det er flot klaret!  

Kender godt til det med at være helt færdig og stadig have en masse ting der skal ordnes. Er din mand slet ikke til at tale til fornuft? Det ville da kun være fair hvis han lige tog sig sammen og lavede madpakker! 

Han sover og sover ikke så godt om natten. Så må hellere lade ham sove..

Anmeld

29. januar 2015

l.kjoeller

MyLove E skriver:

Nej selvmordstanker ikke godt.. Men det er ved at hver hverdag. .

Så skal du i mine øjne have akut hjælp??? For selvom jeg også kunne blive ked af din situation  så er det et hverdagsproblem og ikke en tragedie så så har du det ikke godt. Og dit barn vil på sigt kunne  mærke  hvis du er ude af balance  

Anmeld

29. januar 2015

nielsen80

Puha kan godt læse, du virkelig er et skidt sted. Derfor håber jeg ikke du tager det for ilde op, når jeg skriver, jeg synes, du er meget hård ved din mand.

sådan som jeg læser det, så er han træt og småsyg, men han prøver stadig at hjælpe og være der for dig. Måske han ikke gør det super godt, men han burde ligge i sin seng. Og i stedet for at takke ham, får han skæld ud. 

du har det meget skidt, og du skriver selv, han normalt virkelig er der.. Kunne du måske så finde de ekstra resurser i dag og bære over med din mand. Det lyder til, han har en dag, hvor han har brug for det.

Anmeld

29. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan I ikke bare have fået rugbrødsmad eller andet kedeligt den dag? Du kunne evt. spille lidt med drengen og derefter lave aftensmad? 

Jeg er selv på kur og vil da sige min mand både drikker cola og spiser slik foran mig - det styrker mig blot I at kunne sige nej 

Men kunne det være hvis han har det skidt at han havde brug for en cola?

Rengøring/oprydning/varm aftensmad kan man jo også lade ligge hvis det lige er en dag hvor hverken far eller mor har overskud  

Men jeg tænker at der ikke skal meget til at vælte det hele for dig. Og jeg må indrømme at jeg tænker at du burde tale med en psykolog om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.