ES90 skriver:
Jeg tror det er forældrene der påfører børnene de her mærker. De opstår kun når forældrene har været i kontakt med børnene.
Og det med, at børnene også har haft 11 blå mærker efter de er blevet fjernet. Børnene er 1 år og tumler rundt, falder ned, går ind i ting. Det gør en nyfødt baby ikke.
De blå mærker kom jo dagligt, da forældrene havde børnene. Det gør de pudsigt nok ikke, efter børnene blev fjernet.
Det tumler jo også før de var et år, altså når de begynder at dreje og kravle.
Jeg kender et par der har en dreng, da han begyndte at kravle, kravle ind i døren hele tiden, og de var bange for at kommunen vil mistænke dem for at skade ham, men da sundhedsplejersken så var på besøg, gjorde han det da lige tre gange.... Altså han fik buler.
Så jeg er enig, bare fordi de fik blå mærker efter de er fjernet, ikke da de var nyfødte(Der fik de ingen i de to måneder de var fjernet), men senere, når de begyndte at bevæge sig, betyder ikke at det ikke var forældrene der gjorde det i starten.
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro i den sag.. Man vil jo altid håbe på at forældrene ikke skader deres børn, men nu må vi jo se hvad der sker i sagen.
Anmeld