Det dokument som bliver lagt op her på side 7 - jeg ved ikke om det er offentligt tilgængeligt (som i meget offentligt tilgængeligt), eller hvordan. Fordi igennem HELE dokumentaren er tvillingerne udtalt som "børnene", så jeg synes faktisk det er ret ærgerligt at dette dokument afslører børnenes navne! Der har været anonymitet omkring navnene i dokumentaren.. (Jeg har dog heller ikke læst den artikel folk også snakker om - med de 11 mærker... Måske børnenes navne også står dér?) Hvis den anonymitet er berettiget bør "dokumentet" slettes..
Nå, men jeg har også set dokumentaren nu, og jeg må sige at moren vækker en alarm klokke allerede ved første spørgsmål fra intervieweren. Jeg undskylder rigtig meget hvis det ikke er tilfældet, men jeg synes hun virker psykisk syg / psykisk ustabil (der bliver også sagt noget med angst og depression af den psykologiske vurdering/undersøgelse - hvilket den svenske læge påpeger er i spil ift MBP - og ja, selvfølgelig er situationen hård for hende, og udviklingen af angst kan ske heraf, men alligevel...)
Jeg vil igen understrege at jeg vitterligt ikke ønsker at pege fingre, men igennem hele den her sag synes jeg ikke hun virker helt "rask". Og det var endda også før, jeg hørte mere om sygdommen længere henne i dokumentaren. 
Mine tanker går til de kære tvillinger, som ikke er tjent med sådan en start 
Anmeld