Børne med blå mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Lukas&Liam<3

Det er ikke opklaret, følger lidt med da jeg har en veninde der kender dem som altid liker deres opslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Michella2

Puha, det er godt nok en stærk udsendelse 

har siddet med tårer i øjnene flere gange nu!

vores søn hedder også Andreas, og kan slet ikke have den der Kolding sag. Det løber koldt ned ad ryggen på mig hver gang de nævner hans navn og hans død. Det er forfærdeligt! 

Anmeld

27. januar 2015

M (:

Michella2 skriver:

Puha, det er godt nok en stærk udsendelse 

har siddet med tårer i øjnene flere gange nu!

vores søn hedder også Andreas, og kan slet ikke have den der Kolding sag. Det løber koldt ned ad ryggen på mig hver gang de nævner hans navn og hans død. Det er forfærdeligt! 

Herhjemme hedder min kæreste Andreas og er fra '87 ligesom barnet.. Der gik også en del sug gennem stuen her i huset.. 

Anmeld

27. januar 2015

Sujan

Puha sidder bare med en klump i halsen og går ind og giver mine piger et ekstra kys...

og den sag med tvillingerne.. Hvor er det forfærdeligt... Man ved ikke hvad man skal tro. Godt børnene bliver beskyttet, men hvis forældrene er uskyldige er det også forfærdeligt.. Puha

Anmeld

27. januar 2015

Milas14

Puha puha .. 

Kunne godt ha brugt en lykkelig afslutning ...

Anmeld

27. januar 2015

l.kjoeller

Af mit hjerte  stakkels  familie.  Ny ved vi jo ikke hvad der er undersøgt men f.eks. ehlers danlos syndrom giver jo blå mærker.  Synes jo de har bevist de er uskyldige.  

Anmeld

27. januar 2015

A. Nonymsen

l.kjoeller skriver:

Af mit hjerte  stakkels  familie.  Ny ved vi jo ikke hvad der er undersøgt men f.eks. ehlers danlos syndrom giver jo blå mærker.  Synes jo de har bevist de er uskyldige.  

Jeg ved sinpelthen ikke hvad jeg skal tro, så vare af ren nysgerrighed, hvordan mener du de har bevist deres uskyld?

jeg var helt fortvivlet på forældrenes vegne og med den overvågede indlæggelse tænkte jeg at de selvfølgeligt var uskyldige...

men som jeg forstod der stoppede de blå mærker da børnene blev fjerner? Der blev jeg sku lidt i tvivl... 

Håber dog selvfølgeligt at forældrene taler sandt, undrer mig også over hvordan det skulle lade sig gøre at udøve vold mod sit barn imens nogen var der, uden det blev opdaget

Anmeld

27. januar 2015

Bshizzle

CarinaSB skriver:

Ny dokumentar der kommer på DR1 i aften kl 20.30 .. skal i se det? Jeg skal helt bestemt :)

ØV!!! Havde glemt det... Og netop nu kom jeg i tanke om jeg havde noget "vigtigt" jeg skulle ha set  

Har at man mulighed for at se det på nettet ? 

Anmeld

27. januar 2015

l.kjoeller

Jeg ved sinpelthen ikke hvad jeg skal tro, så vare af ren nysgerrighed, hvordan mener du de har bevist deres uskyld?

jeg var helt fortvivlet på forældrenes vegne og med den overvågede indlæggelse tænkte jeg at de selvfølgeligt var uskyldige...

men som jeg forstod der stoppede de blå mærker da børnene blev fjerner? Der blev jeg sku lidt i tvivl... 

Håber dog selvfølgeligt at forældrene taler sandt, undrer mig også over hvordan det skulle lade sig gøre at udøve vold mod sit barn imens nogen var der, uden det blev opdaget

Mener det overværede samvær hvor de blå mærker opstår ud af blå luft.  Ved godt vi ikke ser det hele men finder intet der tyder på münchausen by proxy da man så ikke vil se skader ydet under overvåget  samvær. De gør selv opmærksom  på problemet  som noget  af det aller første til sundhedsplejersker. Ja det er pudsigt det er stoppet men i og med de også kunne opstå af blå luft kan vi jo ikke vide om det kan stoppe af sig selv. Mener man er uskyldig til andet  er bevist. Her mener jeg de har samarbejdet  i alt og at man intet  har kunne finde. Så burde man som minimum  se om det også er ophørt når de er hjemme hos dem for what ever reason. Ja man skal tage børnenes tarv altid men her ødelægges en familie med garanti uden at vide om det overhovedet var nødvendigt.  Men igen. Vi ved måske ikke alt

Anmeld

27. januar 2015

TNBC

Bshizzle skriver:

ØV!!! Havde glemt det... Og netop nu kom jeg i tanke om jeg havde noget "vigtigt" jeg skulle ha set  

Har at man mulighed for at se det på nettet ? 

Ja, gå ind på dr.dk/tv

Der sidder jeg og ser den lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.