l.kjoeller skriver:
Mener det overværede samvær hvor de blå mærker opstår ud af blå luft. Ved godt vi ikke ser det hele men finder intet der tyder på münchausen by proxy da man så ikke vil se skader ydet under overvåget samvær. De gør selv opmærksom på problemet som noget af det aller første til sundhedsplejersker. Ja det er pudsigt det er stoppet men i og med de også kunne opstå af blå luft kan vi jo ikke vide om det kan stoppe af sig selv. Mener man er uskyldig til andet er bevist. Her mener jeg de har samarbejdet i alt og at man intet har kunne finde. Så burde man som minimum se om det også er ophørt når de er hjemme hos dem for what ever reason. Ja man skal tage børnenes tarv altid men her ødelægges en familie med garanti uden at vide om det overhovedet var nødvendigt. Men igen. Vi ved måske ikke alt

En person med mbp vil selv gøre opmærksom på mærkerne, da det netop drejer sig om at ønske opmærksomhed fra fagfolk mm.
Tvillingerne havde fødselsdag den 25/1 og er endnu ikke hjemme
jeg har selv tvillinger og i gruppe med dem på facebook - synes det er svært hvad man skal tænke og tro i denne sag..... Det der forvirrer mig er at de ikke får mærker når de ikke er sammen med forældrene 
Anmeld