l.kjoeller skriver:
Med alt respekt. Ingen af os ved hvordan det føles at blive hængt ud som børnemishandler. Måske endda uskyldig. Hvilket det jo tyder på hvis det er sandt der har været 11 tilfælde efter tvangsfjernelse.
Det er vi helt enige i, men jeg synes ikke det er fair der kommer kritik af DR i den her sag. Forældrene har SELV kontaktet dem og de har endda set programmet igennem, hvor de godt nok gav udtryk for at de var utilfredse men ikke mere end DR viste programmet eller kommenterede på det.
Det er en tragisk sag, som jeg slet ikke vil udtale mig om hvorvidt der er gjort noget eller ej, jeg har min egen teori som er delt hjemme i stuen med kæresten, men vil ikke på et offentlig forum da vi jo netop ikke ved hvordan det er.
MBP er så vigtigt et element da det jo ville kunne give en "logisk" forklaring på det hele, samtidig med kan jeg se fra en journalistisk perspektiv hvorfor det er så interessant at man ikke bare kan hoppe let og elefant henover den del. Og jeg synes bestemt DR viser hun bliver frikendt, men dog stiller de et enkelt spørgsmål tegn ved det da de snakker med psykologen.
Ja mærkerne er der stadig, men nu er ungerne jo også blevet større og går nok, så hvem ved om de blå mærker skyldes andet 
Anmeld