ville I tage den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
FruStolpe skriver:

Det ville jeg nu ikke. 

At handle er for mig et nødvendigt onde som jeg kun gør hvis jeg ikke kan lokke manden til det. Det skal derfor forstyrre min dag så lidt som muligt. Det betyder også at jeg vægter en telefonsamtale langt højere end det at engagerer mig i ekspedienten eller bekymre mig om hvad andre kunder måtte mene ... 

Sorry men sådan har jeg det -undskylder til alle der sidder i en kasse, det er ikke pesonligt 

jeg hader også at skulle handle hvis der er mange kunder... det er derfor jeg helst skynder mig at betale og komme ud... så kan jeg altid hyggesnakke når jeg kommer ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Jeg er nød til at spørge: har du nogensinde været i servicefaget? Fordi så ville du vide hvor irriterende det er! 

Men lad os være enige om at være uenig!

Ja det har jeg været. 

Og igen, det kommer jo an på hvordan personen er.
Hvis man er som hende i Ts´indlæg, så forstår jeg det godt, men hvis man kommunikere fint med mobil(svare, smile og betale), og ikke er i vejen for andre, så kan jeg ikke se det store problem.

Anmeld

22. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Nej, det ville jeg ikke. Jeg taler heller ikke i telefon i bussen, toget, eller andre offentlige steder, eller hvis jeg er i gang med noget andet.

Synes egentlig at det er unødvendigt - og jeg vil gerne kunne se folk i øjnene og koncentrere mig om at være til stede, der hvor jeg er.

Jeg er slet ikke så vigtigt, at det meste ikke kan tåle at vente, til jeg er færdig med det jeg foretager mig. 

Anmeld

22. januar 2015

GUSO

Sprit25 skriver:

Nåh men den her dame eller mand sidder jo også kun og ser dig lige i øjene og mange af dem siger faktisk Hej. Så er det da smadder høflig at ignorer denne

Nu behøver man jo ikke ignorere fordi man snakker i telefon, men fred være med det jeg har ikke behov for at snakke med kasseassistenten og de passer vel deres arbejde og så længe jeg betaler for mine varer og ikke er til gene for nogen andre kunder ja så kan jeg ikke se problemet og ja jeg vil også tage min telefon næste gang den ringer selvom jeg står i en kø  

Anmeld

22. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
GUSO skriver:

Nu behøver man jo ikke ignorere fordi man snakker i telefon, men fred være med det jeg har ikke behov for at snakke med kasseassistenten og de passer vel deres arbejde og så længe jeg betaler for mine varer og ikke er til gene for nogen andre kunder ja så kan jeg ikke se problemet og ja jeg vil også tage min telefon næste gang den ringer selvom jeg står i en kø  

Men kunne det tænkes at personen bag kassen måske syntes det kunne være rart at blive talt til? Og ikke bare set på som en "der vel passer sit job", at de ganske få sekunder du kunne ofre på et smil, et hej, og ha en god dag, lige netop er det som er med til at gøre dagen god!

Anmeld

22. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja men alle der ringer ville få af vide at jeg stod i kø til betaling så det ville være hurtig samtale eller at jeg lagde den i en lomme mens jeg betalte...

Ville aldrig ende med at stå i vejen for andre i længere tid af den grund...

Ofte ville jeg også sætte headset i så jeg kunne pakke mine varer med begge hænder mens jeg snakkede...

Anmeld

23. januar 2015

anonym58

Ms.Sunshine skriver:

Jeg var ude og handle og en dame i køen valgte at svare sin telefon så hun snakkede i telefon mens hun skulle betale. Jeg kunne se at den ansattes smil blev lettere anstrengt og det irriterende også mig, for hun ville ikke flytte sig så jeg kunne få mine varer.

Det fik mig til at tænke, hvad ville I Gøre? 

Ja det vil jeg gøre da jeg altid har headset i ørene når jeg kører i bil eller handler ind så er begge hænder nemlig fri )

Anmeld

23. januar 2015

Sprit25

Mom skriver:

Men kunne det tænkes at personen bag kassen måske syntes det kunne være rart at blive talt til? Og ikke bare set på som en "der vel passer sit job", at de ganske få sekunder du kunne ofre på et smil, et hej, og ha en god dag, lige netop er det som er med til at gøre dagen god!

Helt enig!!!! 

Anmeld

23. januar 2015

HappyOne

Nu står jeg jo i butik og for at sige det ligeud, så irriterer det mig at folk snakker i mobil når de er ved at betale. Jeg vil da meget hellere have en samtale med kunden for at kunne servicere det mere, man har ikke lyst til at smile til en der alligevel ikke er interesseret i at snakke med en. Nu betyder kuneservice alt for mig når jeg er på arbejde så skal jo selvfølgelig smile, men tænker hvorfor ikke lade være med at tage telefonen, det tager 2 minutter at komme igennem, lad da de minutter gå til kasseekspedienten og snak, dagen bliver så meget nemmere og der er ingen sure miner. 

Anmeld

23. januar 2015

GUSO

vBirgitte skriver:

Nu står jeg jo i butik og for at sige det ligeud, så irriterer det mig at folk snakker i mobil når de er ved at betale. Jeg vil da meget hellere have en samtale med kunden for at kunne servicere det mere, man har ikke lyst til at smile til en der alligevel ikke er interesseret i at snakke med en. Nu betyder kuneservice alt for mig når jeg er på arbejde så skal jo selvfølgelig smile, men tænker hvorfor ikke lade være med at tage telefonen, det tager 2 minutter at komme igennem, lad da de minutter gå til kasseekspedienten og snak, dagen bliver så meget nemmere og der er ingen sure miner. 

Med fare for at lyde som en dum ko ( og det er jeg bestemt ikke) så er jeg altså ikke kommet i supermarked for at snakke med ekspedienten, jeg skal handle og betale for mine varer set fra den anden side kan det også være irrieterende med snaksalige kasseekspedienter, god Kundeservice i mine øjne er at opfylde kundens behov, og hvis jeg har behov for at snakke i telefon så lad mig dog det, så må ekspedienten altså få opfyldt sine sociale behov et andet sted igen ikke for at være sur eller på tværs så hellere et Hej eller smil eller lignenede, og det kan jeg sagtens administrere god dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.