ville I tage den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2015

EnGodMor

Nej, ville ikke tage den. 

Men hvis jeg vidste det ville være vigtig, så ville jeg flytter mig fra køen og sætte min vogn/kurv et andet sted, og sige til medarbejderen at jeg straks kom tilbage. 

Og så ville jeg skynde mig ud af butikken og ringe tilbage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

GUSO

Ja jeg tager telefonen hvis den ringer også selvom jeg står i kø, kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle.. Og kan ikke se hvorfor det er uhøfligt overfor kassedamen?? 

Anmeld

22. januar 2015

Clisolka

Nej det ville jeg ikke, medmindre opkaldet er fra vuggestuen eller børnehaven 

Anmeld

22. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Øh ja, jeg ville tage telefonen - det gør jeg altid. 

Ville ikke have en meget personlig samtale i et supermarked, men det er mest for min egen skyld, men jeg kan ikke se, hvordan det kan være et problem, at jeg taler i telefon, når jeg køber ind.

Så længe, jeg ikke bruger unødvendigt tid til at betale/pakke mine ting, er jeg ikke til gene for nogen.

Anmeld

22. januar 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

Jeg var ude og handle og en dame i køen valgte at svare sin telefon så hun snakkede i telefon mens hun skulle betale. Jeg kunne se at den ansattes smil blev lettere anstrengt og det irriterende også mig, for hun ville ikke flytte sig så jeg kunne få mine varer.

Det fik mig til at tænke, hvad ville I Gøre? 

Ja jeg ville tage den. Jeg har altid pengene/kortet klar når står i kø, for at det gå hurtigere, så det ville jo ikke irritere kassedamen, og man kan sagtens smide ting i en pose med en telefon. Eller jeg kan i hvert fald. Og de fleste steder er der jo to steder til varer(to sider), så hvis jeg lige bruger et minut mere, er der sku ingen der dør af.

Så længe man flytter sig fra kortmaskinen og det, så kan jeg ikke se problemet.

Men jeg har som regel heller ikke travlt når jeg går ud og handler, så at vente ekstra minut eller to, ja det sker.

Anmeld

22. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
KatjaBN skriver:

hvis den ringede, så ville jeg tage den! 

jeg kan sagtens pakke mine varer alligevel, mobilen på skulderen og skråt hoved! Bum. Så der stadig 2 hænder frie  multi tasking på højt plan! 

Jeg er dog altid opmærksom på personen bag kassen, og betaler aå snart jeg skal, jeg sku hurtigere end nogen af de andre mennesker som også pakker deres varer i poserne?

og jo hilser på kasse assistenten 

damen der stod foran mig skulle betale kontant og brugte noget mere tid på at finde pengene frem og pakke varerne end hun kunne fordi hun brugte den ene hånd til at holde telefonen... det synes jeg ikke er i orden...

hvis det er min telefon der ringede når salgsassistenten begyndte at scanne mine varer ind, så ville jeg tjekke hvem der ringede og hvis det kunne være vigtigt ville jeg tage den, men ellers ville jeg ringe tilbage bagefter...

Anmeld

22. januar 2015

Sprit25

GUSO skriver:

Ja jeg tager telefonen hvis den ringer også selvom jeg står i kø, kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle.. Og kan ikke se hvorfor det er uhøfligt overfor kassedamen?? 

Nåh men den her dame eller mand sidder jo også kun og ser dig lige i øjene og mange af dem siger faktisk Hej. Så er det da smadder høflig at ignorer denne

Anmeld

22. januar 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Nåh men den her dame eller mand sidder jo også kun og ser dig lige i øjene og mange af dem siger faktisk Hej. Så er det da smadder høflig at ignorer denne

Hvem siger at hun ignorer manden eller damen bare fordi hun snakker i telefon? Man behøver ikke bruge ord for at sige hej. Man kan smile og nikke.

Anmeld

22. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
GUSO skriver:

problemet i lige præcis denne situation var at damen skulle betale med kontanter og i stedet for f.eks. at sætte telefonen i spænd mellem øret og skulderen, så brugte hun en hånd til at betale salgassitenten... og da hun så var i gang med at pakke varerne - igen kun med en hånd - så stod hun så jeg ikke kunne komme til kortsautomaten... og hendes samtale lød mere som en hyggesamtale...

Anmeld

22. januar 2015

Sprit25

Yurie skriver:

Hvem siger at hun ignorer manden eller damen bare fordi hun snakker i telefon? Man behøver ikke bruge ord for at sige hej. Man kan smile og nikke.

Så hvis I bestiller mad på en restaurant ville I også snakke i telefon? 

Kassepersonalet snakker jo direkte til dig når de siger beløbet også synes jeg faktisk det er uhøfligt at snakke i telefon imens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.