Sprit25 skriver:
Så hvis I bestiller mad på en restaurant ville I også snakke i telefon?
Kassepersonalet snakker jo direkte til dig når de siger beløbet også synes jeg faktisk det er uhøfligt at snakke i telefon imens
Ja, så længe et kropssprog er i orden, ikke bare ignorer personerne bag disken, ser jeg ikke det slemme i det. Man ved jo ikke hvad det er for en samtale, før man har taget telefonen.
Jeg kan da godt svare tilbage, selvom at jeg har en telefon ved øret. Så længe man ikke er i vejen eller ikke lægger mærke til folk omkring sig.
Men som jeg skrev tidligere, jeg har altid kort/penge parat(ved hvad det bliver ca.) de siger det og jeg giver dem pengene eller siger på beløbet, jeg har ikke lange samtaler med personalet, da de jo skal videre til den næste. Man kan jo også godt lige sige til personen i røret, at man lige skal betale og er tilbage om 2sek.
Hvad jeg synes er uhøfligt, er folk der sidder begravet i mobilen hele tiden, og man nærmest ikke kan komme i kontakten, i hjemmet, på cafe, you name it.
Men at jeg lige tager et opkald midt i en kø, nej ikke rigtigt. så længe jeg ikke stopper køen.
Anmeld