ville I tage den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du/I tage telefonen hvis I stod i kø?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.331 visninger
57 svar
63 synes godt om
22. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg var ude og handle og en dame i køen valgte at svare sin telefon så hun snakkede i telefon mens hun skulle betale. Jeg kunne se at den ansattes smil blev lettere anstrengt og det irriterende også mig, for hun ville ikke flytte sig så jeg kunne få mine varer.

Det fik mig til at tænke, hvad ville I Gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

emsaroto

Nej det ville jeg ikke .. 

Mest bare fordi jeg ikke særlig tit tager telefonen, når jeg er i gang med andre ting. Og når jeg er ude at handle, vil jeg da hellere følge med i det der sker. 

Det kan også komme til at sænke farten i køen, hvis det så gør mig langsom til at betale .. 

Så nej, det skal man bare lade værre med  

Anmeld

22. januar 2015

Mami

Jeg var ude og handle og en dame i køen valgte at svare sin telefon så hun snakkede i telefon mens hun skulle betale. Jeg kunne se at den ansattes smil blev lettere anstrengt og det irriterende også mig, for hun ville ikke flytte sig så jeg kunne få mine varer.

Ja det ville jeg hvis det var bestemte personer der ringer for så ved jeg det er vigtigt men jeg ville da ikke stå i vejen for alle andre, jeg ville da betale, pakke mine varer og gå. Ikke stoppe op og stå der og lege telefon boks 

Anmeld

22. januar 2015

PernilleogLouis

ja det ville jeg - snakker ofte i tlf når jeg er ude og handle osv

Anmeld

22. januar 2015

Olaf

Hvis jeg snakker i mobil når jeg handler siger jeg til personen 2 sek skal lige betale, og så ligger jeg mobilen i lommen og betaler og pakker varene i vognen igen og snakker videre der efter, men tager den aldrig hvis jeg står i kø, medmindre manden er med  

Anmeld

22. januar 2015

Loa

Ja det ville jeg men jeg ville lægge på/sige jeg ringede tilbage inden jeg nåede kassen. 

At snakke i telefon mens man står i kø synes jeg ikke er provokerende/uhøfligt men det er det til gengæld når man står i kassen og betaler.

Anmeld

22. januar 2015

Røverdatter

Ms.Sunshine skriver:

KUN hvis det var vigtigt. Hvis jeg ventede et opkald, som var yderst vigtigt, så ja. Men ellers NEJ - tager faktisk aldrig telefonen hvis jeg er igang med noget, hvor andre er en "del af det" - f.eks. en god snak med veninde, ven, barn, eller i supermarkedet som du nævner.

Jeg synes det er uhøfligt - og langt de fleste opkald kan sagtens vente 

Anmeld

22. januar 2015

KatjaBN

Ms.Sunshine skriver:

hvis den ringede, så ville jeg tage den! 

jeg kan sagtens pakke mine varer alligevel, mobilen på skulderen og skråt hoved! Bum. Så der stadig 2 hænder frie  multi tasking på højt plan! 

Jeg er dog altid opmærksom på personen bag kassen, og betaler aå snart jeg skal, jeg sku hurtigere end nogen af de andre mennesker som også pakker deres varer i poserne?

og jo hilser på kasse assistenten 

Anmeld

22. januar 2015

grinny

Ja, men jeg har også altid headset på når jeg er ude (musik), så ringer telefonen har jeg jo stadig to hænder fri  

Anmeld

22. januar 2015

Kay

Hvis det var vuggestuen ville jeg tage den, ellers ville jeg lægge på når det snart var min tur eller ringe tilbage når jeg kom ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.