ville I tage den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Barbamama

Nej det ville jeg ikke. Ingen dør af at vente to minutter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

HappyOne

GUSO skriver:

Med fare for at lyde som en dum ko ( og det er jeg bestemt ikke) så er jeg altså ikke kommet i supermarked for at snakke med ekspedienten, jeg skal handle og betale for mine varer set fra den anden side kan det også være irrieterende med snaksalige kasseekspedienter, god Kundeservice i mine øjne er at opfylde kundens behov, og hvis jeg har behov for at snakke i telefon så lad mig dog det, så må ekspedienten altså få opfyldt sine sociale behov et andet sted igen ikke for at være sur eller på tværs så hellere et Hej eller smil eller lignenede, og det kan jeg sagtens administrere god dag 

Jeg arbejder også i tøjbutik så det er noget andet  

Men tænker også at jeg ved hvor hårdt det er nogle gange at stå i kassen i 8 timer, og så gør det altså bare lige det ekstra at folk gider at bruge 2 minutter på en  

Det er jo ekspedienterne der gør så man kan betale for sine varer. 

Jeg har ikke noget imod folk snakker i mobil hvis de smiler og siger hej, men det er så kun 10% af dem der gør det, de fleste siger intet og smiler heller ikke.  

Anmeld

23. januar 2015

Mettefpigen

Jaa det ville jeg...

Jeg har angst, så det skal jeg 

Anmeld

23. januar 2015

Kløver

Min telefon er næsten altid lydløs men tjekker den ofte i tilfælde af bh/dp skulle ringe, men ville kun besvare et opkald hvis jeg kunne se det var meget vigtigt/i særlige situationer ellers ikke 

Anmeld

23. januar 2015

Ka+Ma=Be

Aldrig! Jeg synes det er skide uhøfligt

Anmeld

23. januar 2015

BinaMor

Jaaa måske? har sgu ikke tænkt så meget over det.. så er der jo mange ting der kan kan pisse én af... skrigende "jeg vil ha cola" børn i indkøbsvogne, én der overhaler i køen, én der skal have priser på 5 forskellige varer og derefter annullere køb... ved ikke.. vi er bare forskellige med forskellige måder at gøre tingene på... prøver at lade være med at blive sur over småting.. selvom det ikke altid virker...

Anmeld

24. januar 2015

MomInTheMaking

Ja. Jeg kan godt multitaske og flytte mig i køen/pakke mine vare sammen uden at stå i vejen alligevel. Så ja, selvfølgelig..

Anmeld

24. januar 2015

Sprit25

Jeg må indrømme jeg er meget forundret over dem som tænker på de andre mennesket i køen men ikke på individet bag kassen!! Det skræmmer mig lidt og er da ked af min mor har et job hvor hun bliver set som ligegyldig:,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.