Hej.
Jeg ville blot komme med min erfaring og historie.
Jeg stod i nogenlunde samme situation for 2 år siden. Forskellen var, at jeg i forvejen havde en datter.
Min datters far synes ikke vi skulle have nr. 2. Så jeg valgte at gennemføre en abort. Men på ingen måder med min vilje!
Helt indtil den dag jeg havde fået tiden på sygehuset, vaklede jeg frem og tilbage. Set i bakspejlet, vaklede jeg kun fordi han ikke ville have at graviditeten skulle gennemføres. Stod det til mig fik jeg barnet!!
Den dag idag, 2 år efter, er der ikke noget jeg fortryder mere!!! Jeg fortryder der stadig hver evig eneste dag! Jeg fortryder, at jeg ikke fulgte min mavefornemmelse! Jeg lever med et kæmpe savn og en fortrydelse som sidder så dybt i mig! Jeg skulle have lyttet til den tvivl jeg havde! Jeg skulle aldrig have hørt på ham, for han ville da aldrig have fortrudt det barn hvis det endte med at komme, også selv om han mente jeg ville ødelægge alt!
Jeg fortryder at jeg ikke beholdte det barn, som var sundt og raskt!!
pøj pøj! Det er IKKE en nem situation! Men jeg synes jeg fornemmer, at du aller helst vil beholde barnet! Jeg tror du har taget et valg! Og du skal stå ved det!!!! 
Anmeld